Led mushroom vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JB_S
    • Jun 2011
    • 19

Led mushroom vraagje

Ik ben wat aan het spelen met een nieuwe dj set en ik heb er ook een paar lichteffecten bijgekocht om te zien hoe alles in zijn werk gaat.

Hier een vraag over de led mushroom: http://www.djstunter.nl/Webwinkel-Pr...HROOM-LED.html

Je hoeft die toch enkel in het stopcontact te steken? of komt er meer bij kijken.
    Als ik hem in het stopcontact steek dan zie ik het lichteffect maar na 1 seconde heb ik niets van licht meer, trek ik het stopcontact er terug uit dan zie ik het licht weer in een flits, ik heb dus geen blijvend licht?
    Last edited by moderator; 13-06-11, 13:08. Reason: graag 1 onderwerp per discussie onderwerp
  • AH
    • Apr 2004
    • 248

Ik denk dat je de "DJstunter" even moet bellen.
    Anne Homan

Comment

• Svartrose
      • Apr 2008
      • 229

Denk niet dat hij kapot is in elk geval. Even de handleiding bekijken en hem op geluidssturing instellen of iets dergelijks.

Comment

• JB_S
        • Jun 2011
        • 19

probleem is dat alles in het engels is en ik geen engels kan
        Maar als je hem in het stopcontact steekt dan moeten de leds toch blijven branden en niet uitgaan na 1 seconde.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Duidelijk gevalletje RTFM, voor support mag je inderdaad de verkoper contacteren!
          Het vervelende is dat de website waar je naar linked geen fabrikant van het product opgeeft, ook geen linkje naar een handleiding helaas.

Tip: zet de mushroom in auto run mode en je bent weer happy, my best guess is dat het apparaat in DMX mode staat.

Onderwerp verplaatst naar juiste forum onderdeel.
          Last edited by moderator; 13-06-11, 13:11.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• JB_S
            • Jun 2011
            • 19

Geen idee hoe je dit in auto run mode moet zetten, veel kan je niet instellen, wat ik wel zie zijn 10 witte schuifknopjes (DMX adress) en een draaiwieltje (sensitivity)

Het heeft met DMX adress te maken, auto mode is 8+10, ik heb al lichtstralen.

Bedankt om me op weg te helpen, nu kan ik de zaak verder uitzoeken.
            Last edited by JB_S; 13-06-11, 13:29.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Is het handig dat je bij vervolgvragen, ook met zaken die niets met deze mushroom te maken hebben, eerst zelf je maximaal insopant en uitzoekt wat er mogelijk de oorzaak kan zijn, dat je ons dan vertelt wat het probleem is en wat je zelf al hebt ondernomen?!
              Lijkt mij een betere volgorde dan eerst gaan vragen en dan zelf pas wat gaan doen, dankjewel alvast!
              Last edited by moderator; 13-06-11, 13:32.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...