Ik heb gisteren een compacte instalatie gekocht in een flightcase.
Niet om dj te worden maar om thuis wat te gebruiken en eventueel tuin en familie feestjes van muziek te voorzien.
Nu heb ik het probleem dat er maar geluid uit 1 van de 2 boxen komt.
Op de versterker (SLX300) zijn er 2 controle lampjes voorzien voor channel A en channel B, bij het aanleggen van de versterker branden alle 2 de led lampjes maar na 2 seconden gaat het lampje van channel A uit.
Zou de versterker stuk zijn of zie ik iets over het hoofd?
Niet om dj te worden maar om thuis wat te gebruiken en eventueel tuin en familie feestjes van muziek te voorzien.
Nu heb ik het probleem dat er maar geluid uit 1 van de 2 boxen komt.
Op de versterker (SLX300) zijn er 2 controle lampjes voorzien voor channel A en channel B, bij het aanleggen van de versterker branden alle 2 de led lampjes maar na 2 seconden gaat het lampje van channel A uit.
Zou de versterker stuk zijn of zie ik iets over het hoofd?
SLX300 MKII is een Versterker van Mac Mah met een vermogen van 2x300w rms per kanaal
Gegevens Mac Mah SLX300 MKII :
Mac mah versterker slx300 mkii is een Nieuwe serie met high-pass filter en Low-pass 160Hz en limiter. De slx 300 mkii heeft een vermogen van 300wrms op 4 ohm 2U versterker 2X200WRMS/8ohms 2X300WRMS/4ohms bridge 600WRMS / 8, 3 MODES STEREO, parallel en bridge. Beveiligingen: kortsluiting, overbelasting, DC, ingangen: gebalanceerde ingangen op XLR of jack 6,35, Speakon uitgang en born schroef.
Afmetingen (mm): 88 / H (2U) x483/Lx360/P. Gewicht: 15.4Kg.
Gegevens Mac Mah SLX300 MKII :
Mac mah versterker slx300 mkii is een Nieuwe serie met high-pass filter en Low-pass 160Hz en limiter. De slx 300 mkii heeft een vermogen van 300wrms op 4 ohm 2U versterker 2X200WRMS/8ohms 2X300WRMS/4ohms bridge 600WRMS / 8, 3 MODES STEREO, parallel en bridge. Beveiligingen: kortsluiting, overbelasting, DC, ingangen: gebalanceerde ingangen op XLR of jack 6,35, Speakon uitgang en born schroef.
Afmetingen (mm): 88 / H (2U) x483/Lx360/P. Gewicht: 15.4Kg.
Mijn luidspeakers hebben een vermogen van 400 RMS
Mijn versterker eeb vermogen van 300 RMS
Mijn versterker eeb vermogen van 300 RMS
Comment