Beste set voor kleine drive-in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djwolbie
    • Jun 2011
    • 8

Beste set voor kleine drive-in

Beste forummers

Ik heb twee jaar terug heb ik de dynacord cobra 2 gekocht!

nu wil ik een kleinere set hebben voor kleinere drive-in iemand nog aanraders
    prijs speelt geen rol.
    wat wel een rol speelt is dat er sowiso 2 tops en 2 subs aanwezig moeten zijn!

Ik hoor het graag
    trotse bezitter van een dynacord cobra 2
  • Tijs janssen
    • Nov 2009
    • 9

Nexo PS15 & LS1200

hallo

heb zelf zeer goede ervaring met bovenstaande combi , wel per kant zo'n setje natuurlijk.

klinkt heel erg goed en kan als het moet een behoorlijk volume halen.

versterk het zelf met 2 x camco tecton 38.4 en een analoge ps15 controller

Comment

• twanhubers
      • Jul 2008
      • 22

kleinder met 2x sub en 2x top

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
      Last edited by twanhubers; 14-12-11, 23:55.
      ...

Comment

• Djwolbie
        • Jun 2011
        • 8

of 1 sub is ook genoeg
        trotse bezitter van een dynacord cobra 2

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Als geld geen rol speelt en je bent serieus over een aanschaf dan ga je niet op deze manier een vraag op dit forum neerleggen. Nee, dan ga je afspraken maken met bedrijven om naar verschillende systemen te luisteren welke mogelijk aan je basis voorwaarden voldoen. Mocht je dan bij een aantal systemen denken van lijkt mij wat ga je deze hier voorstellen waardoor men gelijk ook meer weet over de richting welke jij uit wilt gaan. Als men dan met een alternatief komt zal deze beter passen bij de eigen wensen.

Nu maak jij een topic aan dat straks uit 1000 pagina's bestaat van alle persoonlijke meningen die iedereen hier heeft over systemen van appel, peer tot spruit. Deze vervolgens gaan bediscussiƫren waarbij deze appels, peren en spruiten onderling worden vergeleken.

Comment

• HR Soundproductions
            • Oct 2005
            • 650

Originally posted by vasco
            Nu maak jij een topic aan dat straks uit 1000 pagina's bestaat van alle persoonlijke meningen die iedereen hier heeft over systemen van appel, peer tot spruit. Deze vervolgens gaan bediscussiƫren waarbij deze appels, peren en spruiten onderling worden vergeleken.
            Je vergeet knollen en citroenen nog op te noemen

Op deze manier advies vragen...brrrrrr

Ik moet wel zeggen dat vasco een punt heeft..orienteren, luisteren, vergelijken, nog eens luisteren en dan onderhandelen en uiteindelijk aanschaffen (en misschien eerst eens huren).

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Beste Djwolbie,

Jij bent gisteren en vandaag nog op het forum geweest, allicht had je een toelichting kunnen geven op dit topic zodat wij een beter idee hebben wat je nu werkelijk wilt. Aan welke set(s) zit je zelf zoal te denken?

Zoals al aangegeven ga je op deze manier geen nuttige antwoorden krijgen in dit topic zonder meer input van jouw kant. Dat is ook het doel van een forum, samen communiceren over een onderwerp. Niet ik vraag en ga vervolgens sponsen.

Mvg.

Eventueel een reactie op het andere tot nu toe wat ongeloofwaardige topic (als je dat nog durft) zou je ook niet misstaan. Misschien heeft 4AC gelijk in het andere topic en hebben we te maken met iemand die zich groter voordoet dan hij werkelijk is. Komt op het forum niet vaak voor en blijkens prikt men er snel doorheen.

Comment

Working...