Volgend schooljaar doe ik eindexamen voor havo.
Voor ons eindexamen moeten we een profielwerkstuk maken over en zelfgekozen onderwerp. Ik doe het profiel natuur & techniek en heb het vak natuurkunde gekozen voor deze eind opdracht.
Ik ben van plan een zelfbouw laser te maken.
De komende weken worden besteed aan het uitdenken en het maken van een concept. Volgend schooljaar moet dit plan dan uitgevoerd worden en wordt de laser dan ook daadwerkelijk gebouwd.
Ervaringen op het gebied van het bouwen van lasers heb ik niet.
Daarom wil ik eerst een goed en vooral VEILIG concept uitdenken.
Vandaar deze post op dit forum. Misschien zijn er mensen op dit forum die tips hebben voor het uitvoeren van de bovenstaande opdracht.
Of eventueel linkjes/foto's met informatie over dit onderwerp (zal zelf ook op google zoeken hoor
)
Verder zal ik het proces van de bouw op dit forum posten zodat jullie het kunnen volgen en op of aanmerkingen kunnen geven.
Gr, Stefan
Voor ons eindexamen moeten we een profielwerkstuk maken over en zelfgekozen onderwerp. Ik doe het profiel natuur & techniek en heb het vak natuurkunde gekozen voor deze eind opdracht.
Ik ben van plan een zelfbouw laser te maken.
De komende weken worden besteed aan het uitdenken en het maken van een concept. Volgend schooljaar moet dit plan dan uitgevoerd worden en wordt de laser dan ook daadwerkelijk gebouwd.
Ervaringen op het gebied van het bouwen van lasers heb ik niet.
Daarom wil ik eerst een goed en vooral VEILIG concept uitdenken.
Vandaar deze post op dit forum. Misschien zijn er mensen op dit forum die tips hebben voor het uitvoeren van de bovenstaande opdracht.
Of eventueel linkjes/foto's met informatie over dit onderwerp (zal zelf ook op google zoeken hoor
)Verder zal ik het proces van de bouw op dit forum posten zodat jullie het kunnen volgen en op of aanmerkingen kunnen geven.
Gr, Stefan

Comment