Als ik met dashlight vc2 een gobo aanzet doet de gobo het maar 4 sec. ofzo en dan krijg ik weer een normale straal...? hoe kan ik dit verhelpen?
dashlight vc2
Collapse
X
-
Labels: None
-
Waarschijnlijk wordt je gobo overruled door de instellingen van de chase. Ik weet niet hoe je programmeert, maar je kunt beter alles los (transparant) programmeren.
In 1 chase stop je de bewegingen, in een volgende chase de kleur en de gobo in weer een andere chase. Bij de show klik je de chases aan die je wilt gebruiken, waardoor je samen je show opbouwt.I am a Timedriver! -
Waarschijnlijk wordt je gobo overruled door de instellingen van de chase. Ik weet niet hoe je programmeert, maar je kunt beter alles los (transparant) programmeren.
In 1 chase stop je de bewegingen, in een volgende chase de kleur en de gobo in weer een andere chase. Bij de show klik je de chases aan die je wilt gebruiken, waardoor je samen je show opbouwt.Comment
-
Comment
-
maar ik heb een net nieuwe game pc dus daar kan het niet aan liggen en aan de video kaart ook niet want ik heb een EVGA GeForce GTX 580 Superclocked (015-P3-1582-AR)Comment
-
Comment
-
Comment