centreer ring los?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tummy
    • Nov 2008
    • 324

centreer ring los?

met koninginnendag is er 16 uur lang flink gespeeld,

nu trilt 1 woofer, meer van: rr rr rr rr rr
    de speaker doet het nog, zowel op laag als hoog volume prima, en is niet aangelopen als ik de woofer heen en weer beweeg.

nu ga ik er eigenlijk vanuit dat het karton/papier wat mee beweegt (wat achter de woofer zit) heeft los gelaten, (ben dit wel vaker tegen gekomen, en geluid komt wel overheen),

op dit plaatje de 'centreer ring':

maar met wat voor lijm wordt dit weer vastgeplakt?
    dit is toch ook zelf makkelijk te lijmen?

heb wel eerder een speaker weg gebracht, die kwam dan terug en was gewoon gelijmt

(zijn elke dag open, en liever het zelf kunnen lijmen en 2a3 dagen laten drogen, dan 2a3 weken kwijt zijn)

het kan natuurlijk ook een filter zijn wat los zit, aangezien de speaker niet aanloopt, dit kan ik woensdag pas nakijken, maar ben hier wel even benieuwd naar
    Last edited by Tummy; 03-05-11, 14:06.
    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Ik heb dit veel meegemaakt met Electro Voice speakers, je kan dit weer lijmen met een twee componenten lijm.

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Zou hier liever een contactlijm zoals Bison Tix voor pakken, origineel zit het daar ook mee vast.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...