Betrouwbaarheid Phonic K-12

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Betrouwbaarheid Phonic K-12

Op de laatste PA beurs heb ik voor een zacht prijsje (het ding was defect, maar als techneut heb ik niet verkeerd gegokt) een Phonic mengtafeltje K-12 gekocht. Ziet er niet onaardig uit en heeft ook nog een eindtrap van 2x 500 watt/ 4 ohm aan boord. Als ik er zelf mee draai, gaat het waarschijnlijk jaren mee, maar hoe foolproof is Phonic als er mindere geluids***en mee omgaan? Ik bedoel dus niet een glas bier ofzo, maar bijvoorbeeld het over de kling jagen van de eindtrap. Is de ingebouwde limiter daar goed genoeg voor?
    Is niet bedoeld voor high end, maar als simpel zangsetje of vergaderdingetje bijvoorbeeld.
    Oh ja, als iemand toevallig de plastic dopjes, die aan de voorkant het deksel vasthouden, heeft liggen, dan mail maar even. Een flightcase heb ik nog niet, is waarschijnlijk tweemaal de aanschafprijs van de mixer.

Speakertech
    Last edited by speakertech; 26-04-11, 15:43.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Eingelijk zou je toch moeten weten dat dit merk in de zelfde van behringer valt .
    Dan zou ik daar geen flightcase voor laten maken .
    éér je flcase klaar is, zou het kunnen dat deze tafel het al begeven heeft.
    MAW dit is geen topkwaliteit , maar dat weet je ook wel hé.
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

Originally posted by sis
      Eingelijk zou je toch moeten weten dat dit merk in de zelfde van behringer valt .
      Dan zou ik daar geen flightcase voor laten maken .
      éér je flcase klaar is, zou het kunnen dat deze tafel het al begeven heeft.
      MAW dit is geen topkwaliteit , maar dat weet je ook wel hé.
      sis
      Apparatuur van Uli wordt bijna altijd afgekraakt. Van Phonic hoor je eigenlijk nooit wat, vandaar mijn vraag. Volgens mij is Phonic ook een OEM fabrikant voor andere merken zoals Alto etc.
      Bij een bench test vond ik dat het paneeltje best stevig in zijn schoenen stond, maar dat is natuurlijk een momentopname.

Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...