Op de laatste PA beurs heb ik voor een zacht prijsje (het ding was defect, maar als techneut heb ik niet verkeerd gegokt) een Phonic mengtafeltje K-12 gekocht. Ziet er niet onaardig uit en heeft ook nog een eindtrap van 2x 500 watt/ 4 ohm aan boord. Als ik er zelf mee draai, gaat het waarschijnlijk jaren mee, maar hoe foolproof is Phonic als er mindere geluids***en mee omgaan? Ik bedoel dus niet een glas bier ofzo, maar bijvoorbeeld het over de kling jagen van de eindtrap. Is de ingebouwde limiter daar goed genoeg voor?
Is niet bedoeld voor high end, maar als simpel zangsetje of vergaderdingetje bijvoorbeeld.
Oh ja, als iemand toevallig de plastic dopjes, die aan de voorkant het deksel vasthouden, heeft liggen, dan mail maar even. Een flightcase heb ik nog niet, is waarschijnlijk tweemaal de aanschafprijs van de mixer.
Speakertech
Is niet bedoeld voor high end, maar als simpel zangsetje of vergaderdingetje bijvoorbeeld.
Oh ja, als iemand toevallig de plastic dopjes, die aan de voorkant het deksel vasthouden, heeft liggen, dan mail maar even. Een flightcase heb ik nog niet, is waarschijnlijk tweemaal de aanschafprijs van de mixer.
Speakertech
Comment