hallo ik heb een vraagje kan de DS-CM-12MP3 op de computer want ik kan dat niet zogoed vinden en ik snap er weinig van met de stereo en licht kan ik wel wat maar dit is andere verhaal.
computer
Collapse
X
-
Hoi, wat bedoel je met of die 'op' de computer kan??
Misschien volgende keer ook even in het juiste forumonderdeel plaatsen (newbies, of in elk geval DJ)
dus wat wil je precies gaan doen?Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt! -
Hey Jarno,
Was je openingsbericht misschien zo bedoeld; ?
Ik weet ook niet precies wat de bedoeling is van de USB aansluiting, wellicht dat je mp3's vanaf een USB stick kunt afspelen. Op de verschillende foto's van het door jou genoemde product, wel weet ik dat je hier op dit forum zeer goed geholpen kunt worden door mensen die hun vak ontzettend serieus nemen. Enige eis die daar aan gesteld wordt is dat je zelf op internet een beetje zoekt naar wat de producent over het product weet te vertellen (veel gebruikershandleiding zijn op internet te vinden) en je je vraag op een serieuze manier stelt.Comment
-
Ik zie wel een SD card slot, geen USB.
We wachten af wat de TS wil.....(weten)Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
Comment