Welke set?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj jarno
    • Apr 2011
    • 17

Welke set?

Hallo ik ben nieuw hier ik ben binnenkort jarig wordt ik 15 en wil een mooi kado een goede set nog geen lichten echte dikke geluid waar ik lekker mee van pronken wel mooie woofers mengpaneel versterker 2 boxen en ik dacht eraan om een Numark iCDMIX 3 combi MP3 CD/iPod speler te halen.

Kunnen jullie me helpen uitzoeken ik kan max tot 700 euro uitgeven. denk niet dat het veel is maar moet genoeg zijn hoop wat goeds tehoren alvast bedankt.
    Last edited by moderator; 03-04-11, 17:18.
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Nou, dan wordt het tijd om op de site van J&H te gaan kijken.
    Last edited by moderator; 03-04-11, 17:18.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Dj jarno
      • Apr 2011
      • 17

Tja ik heb al wel wat gevonden alleen nog speakers 2 graag met een versterker. stekkers haal ik dan wel.

Comment

• Dj jarno
        • Apr 2011
        • 17

dus weet iemand 2 nice speakers die lekker veel geluid maken ik hou eigenlijk wel van een lekkere harde bass.

Comment

• qvt
          • Oct 2009
          • 721

Originally posted by Dj jarno
          dus weet iemand 2 nice speakers die lekker veel geluid maken ik hou eigenlijk wel van een lekkere harde bass.
          Dan moet je 2 MCCauleySound M421 speakers kopen, die hebben lekkere harde bass !!

..
          There is no substitute for imagination

Comment

• Dj jarno
            • Apr 2011
            • 17

kan je effe een link poste waar ik ze dan kan kopen voor een mooi prijsje?

Comment

• Richnies2000
              • May 2008
              • 204

1 april is al weer voorbij!

Comment

• Dj jarno
                • Apr 2011
                • 17

hoezo ik keek net en kon ze niet vinden op de site.................

Comment

• bones2001
                  • Aug 2003
                  • 741

[QUOTEHallo ik ben nieuw hier ik ben binnenkort jarig wordt ik 15 en wil een mooi kado een goede set nog geen lichten echte dikke geluid waar ik lekker mee van pronken wel mooie woofers mengpaneel versterker 2 boxen en ik dacht eraan om een Numark iCDMIX 3 combi MP3 CD/iPod speler te halen.

][/QUOTE]Hier,

neem een paar komma's, dat leest wat makkelijker.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                  Last edited by bones2001; 03-04-11, 21:11. Reason: komma vergeten....
                  Mixen is net als schilderen.
                  Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Richnies2000
                    • May 2008
                    • 204

je, moet, ze, mailen, zijn, te, zwaar, om, te, versturen,
                    Last edited by Richnies2000; 03-04-11, 21:15. Reason: moest komma's plaatsen

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Wat jij wil (goed geluid voor een zeer beperkt budget) is praktisch onmogelijk. 2de hands kun je een gelukje hebben, maar nieuw ga je dat niet redden.

Met jouw budget kom je bij merken als Omnitronic of Skytec uit. Dat is bende.
                      Wil je een beetje een instapsetje met een beetje kwaliteit, dan ga je die 700,- heel hard nodig hebben voor je speakertjes en versterker.
                      Een DAP K115 setje met een P-900 versterker is misschien wat. Zit je wel al aan bijna 770,- en dan heb je nog geen statiefjes en kabeltjes.
                      Je kan ook naar de 4-acoustic BCS 115T kijken. Iets van 240,- per stuk (dus 480,- voor een setje). Moet je dan wel nog een versterker bij hebben van pakweg 600W/8 ohm... dat kost ook wel wat.
                      Ik noem hier overigens bewust 15" kastjes omdat je vette sub wilt. Een 15" fullrange kastje benaderd dat enigzins (maar geen wapperende broekspijpen hoor, vergeet dat maar). Een 12" kastje kan ook en is een stukje goedkoper, maar dat geeft helemaal geen stevig sub.

De Numark iCDMIX 3 is ook nog eens bijna 400,- wat dus al bijna 1500,- betekend. Veel geld ja, maar je wil ook wel heel veel.

Nogmaals: Laat je niet verleiden door goedkope speakertjes van Skytec of Omnitronic. Ook de MC series van DAP zijn echt een no go, dat is rommel. De DAP K series (en RX ook wel) klinken wel een beetje redelijk aardig.

Kortom: spaar nog even door, dan heb je ook wat moois.
                      Ga ondertussen lekker op Marktplaats speuren en wat dingen beluisteren. HK, 4-acoustic, etc, allemaal goed te vinden in Nederland en makkelijk om even te luisteren.
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Richnies2000
                        • May 2008
                        • 204

het eerste subje wat genoemd word zal ver buiten het budget vallen, die was ook niet serieus aangeprezen subje kan slechts 12000w hebben...

maar wat renevanh al zei even zoeken op MP.

of een cubo subje of zelfbouwsubje van musicxtra gaan bouwen is ook leuk spul wel iets meer werk!

Comment

• @lex
                          • Jul 2006
                          • 1087

En van hier een vriendelijk verzoek naast de interpunctie ook eens wat posts van andere forumleden te lezen en erachter te komen hoe je het beste een vraag stelt. Dan kom je er vanzelf achter dat we erg hechten aan volledige informatie. Daaronder vallen dus niet de termen 'dik geluid' en 'pronken'.

@lex
                          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...