tweeters zonder filter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • michiel
    • May 2001
    • 1032

Hmmm, 100 euro voor 1 box, dat kan net iets aan de krappe kant zitten. ik zal eens wat voor je opzoeken. Ik denk dat Conrad in jou geval wel vol doet. www.conrad.nl ofzo iets, moet je maar wat proberen. Kijk dan naar ravemaster, misschien zit er wat leuks voor jou tussen. En anders hebben ze genoeg goedkope spullen.

BTW, iets positiefs over Conrad (dat dat nog kan he?), ze verkjopen Eminence weer. Onder andere enkele exemplaren uit de kappa serie, de beta serie en de delta pro 15, en de kilomax pro 15. Dat valt weer mee van deze zaak die bekent staat van z'n lowbudget spul.

Groeten, michiel
    Groeten, michiel

Comment

• bertuss
      • Jan 2002
      • 816

inderdaad die nieuwe serie staat er weer bij de conrad in. hebben ze alweer iets positiefs.....

Comment

• michiel
        • May 2001
        • 1032

Wat betreft die slaapkamer set. Ik heb nog een heel mooi id voor je. Ik ben bijna klaar met een gemodificeerde karlson. Ik heb er 2 10" drivers ingezet. De achterkamer is gesloten en de speakers staan push-pull. De kast word met 2 kanalen aangestuurd (iedere speaker zijn eigen kanaal). De voorpanelen worden ook anders, maar daar moet ik nog ff mee stoeien.
        Ook de binnen schotjes heb ik vervangen door 1 schot in het midden, puur voor versteviging.

Dit is een dikke aanrader als je gaat zelf bouwen. Het bouwen is leuk, en het resultaat is ook erg goed (afhankelijk van de gebruikte speakers).

Voor het mid en hoog zou ik een appart kastje maken.

Groeten, michiel
        Groeten, michiel

Comment

Working...