DAP audio dlm-26 OEM password

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ultrakiller
    • Nov 2008
    • 67

DAP audio dlm-26 OEM password

hey iedereen,

Ik heb vandaag een Dap dlm-26 op een 2ehands markt op de kop kunnen tikken voor 40 € , ding opzich is prima in orde , alles werkt op een rood ledje na.

Alleen kan ik niks instellen aangezien er een OEM password ingesteld staat.
    De verkoper wist dat wachtwoord ook niet meer aangezien hij het ding al 2 jaar niet meer heeft gebruikt.

Nu is mijn vraag , kan je dit apparaat (naar de fabrieksinstellingen) resetten ?
    Een kameraad van mij heeft een ander speaker management en daarmee gaat dat wel ( hij had hetzelfde probleem met een wachtwoord).

Alvast bedankt.
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Neem contact op met de importeur of de producent van dit apparaat en vraag het even .

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

the fucking manual, heb je de hele zondagavond iets te doen

Comment

• ultrakiller
        • Nov 2008
        • 67

Originally posted by MacGyverSounds
        http://www.highlite.nl/index.php/hig...NUAL_GB_V1.pdf

the fucking manual, heb je de hele zondagavond iets te doen
        Ja die heb ik al doorgenomen , daar staat ook in dat het standaard password "OEM" is , dat werkt niet.

Ik heb al een email gestuurd naar highlite , zal dus wel wachten worden.

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

Originally posted by ultrakiller
          Ja die heb ik al doorgenomen , daar staat ook in dat het standaard password "OEM" is , dat werkt niet.

Ik heb al een email gestuurd naar highlite , zal dus wel wachten worden.

Er staat op pagina 18 en 19 het nodige geschreven over de passwords:
          OEM Lock:
          "Alleen door het programma te deleten, maak je het geheugen weer toegankelijk"
          OWNER lock:
          Password voor owner is "SOMA" volgens de info op pag 19

Paul.
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• ultrakiller
            • Nov 2008
            • 67

Originally posted by SPS
            Er staat op pagina 18 en 19 het nodige geschreven over de passwords:
            OEM Lock:
            "Alleen door het programma te deleten, maak je het geheugen weer toegankelijk"
            OWNER lock:
            Password voor owner is "SOMA" volgens de info op pag 19

Paul.
            Ja , op pagina 13 staat dat programma's eerst moeten worden unlocked ( zowel OEM als owner locks) voordat je ze kan deleten.
            Dat is dus ook geen optie .

Comment

• ultrakiller
              • Nov 2008
              • 67

Trouwens , heeft iemand de software voor dit ding ( voor hem in te stellen d.m.v. een RS232 kabel ) ?

Comment

• Techno_sapien
                • Jun 2007
                • 40

Hoi, ik heb de software en probeer al connectie te maken met dit ding maar de pc wil er niet in... midi mode staat nochtans op pc mode en channel 1

Iemand die me kan helpen? Ik had wel 2 versie's nu het probleem is dat ik de andere versie niet terugvind en dus op de laatste versie draai maar volgens mij zou dit het probleem niet kunnen zijn. Ik heb ook al een andere kabel geprobeerd maar tevergeefs...
                Hoe je die cd moet laten spelen??? Gewoon op het driehoekje drukken meneer...

Comment

Working...