Goede pa sub? Budget niet van belang!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ramontijger13
    • Dec 2010
    • 43

met 2 van die behringers kun je veel mensen vermaken in een zaal met goeie tops

Comment

• BJD
      • Oct 2007
      • 771

Als je het allemaal al zo goed weet, waarom vraag je hier dan nog om advies?

Comment

• ramontijger13
        • Dec 2010
        • 43

jonge ik zeg tog niet dat ik alles weet? of wel
        met 2 van die en goeie tops kun je ongeveer 300 man aan in een zaal

Comment

• Hitvision
          • Jun 2003
          • 388

Ramon, het probleem is dat vele pro's hier weten waar ze het over hebben. En als dit soort speakers als rampbakken wordt bestempeld is dat met een reden. Een leek zal het verschil niet horen en is al vlug tevreden. Wat wij WEL weten is het vershil in geluidskwaliteit tussen b.v. Adamson en Behringer. Voor jouw oren klinkt het misschien allemaal prima, 'Als het maar hard gaat is het goed'. Voor osn ligt dit wat anders. Als je advies wil van professionals dan doe je er goed aan om hier naar te luisteren. Heb jij niet het budget om voor goede kwaliteit te gaan begin je post dan met:

Ik heb een budget van ongeveer € 300,--. Ik wil daar een enkele keer per jaar een leuk feestje voor draaien voor 300 man. Mijn vraag is dit mogelijk en zo ja WAT zou dan jullie beste advies zijn.

Die vraagstelling zal je heldere antwoorden opleveren. Zoals jij dit topic begint 'BUDGET NIET VAN BELANG' zullen we aankomen met het beste van het beste voor duizenden euri's! En dan kom jij achteraf met de opmerking ik zoek in het budget van Behringer. Dit is zonde van de tijd die mensen er in steken.

JIJ voelt je misschien aangevallen maar bedenk wel dat deze 'pro's' hier DE MOEITE NEMEN OM JOUW TE HELPEN!! Voor onszelf hoeven wij deze antwoorden niet te geven. Die weten we zelf wel. Een beetje respect is daarom dus wel op zijn plaats. Enkele mensen die nu de moeite nemen om jouw vragen te beantwoorden vragen aan opdrachtgevers € 40/45,-- per uur als ze als persoon (dus geen materiaal) worden ingehuurd voor hun expertise. Het advies wat jij krijgt is GRATIS dus neem het ter harte of stel je vraag anders zoals ik heb geopperd.

Jij begrijpt de reacties van forummers misschien niet maar hopelijk na deze uitleg heb jij hier wel begrip voor gekregen.

Ook voor mijn reactie heb ik de moeite genomen om JOU!!! te helpen. Ik hoef dit ook niet te doen maar biedt je dit aan als hulp.

Dus mijn tip blijft: STEL EEN DUIDELIJKE VRAAG INCLUSIEF BUDGET en je krijgt heldere antwoorden waar jij iets aan hebt. Als iemand zegt A is beter als B moet jouw antwoord niet zijn: 'Maar B is toch ook goed?'. Zeg dan 'dank je wel ik ga er eens naar kijken'. De beslissing ligt uiteindelijk bij jou.

Hopelijk heb jij hier nog wat aan.
          Last edited by Hitvision; 13-02-11, 14:04.
          Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

Comment

• mhsounds
            • Sep 2009
            • 933

Originally posted by ramontijger13
            jonge ik zeg tog niet dat ik alles weet? of wel
            Jonge, BAM ,verekte koekwous!

oh nee wacht, het forum was ABN
            Freelance Light and Video |
            Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

Kiek ze goan ..........

Heel kort voor de TS :

Kijk op MP en koop voor 2 a 300 euro 2 subs erbij en je bent klaar.

Of je nu Behringer , DAP of weet ik wat kan kopen voor dat geld ben JIJ er mee klaar.

Ons advies voor iets goeds heb jij geen budget voor.
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• keenoncoolstuff
                • May 2003
                • 695

Originally posted by Rolandino
                ...ben JIJ er mee klaar
                Ik ben er nu al klaar mee. Laat de TS gewoon iets van Skypech of IMQ Stageline kopen. Dan is hij van zijn geld af, subjes rijker en wij van ZIJN probleem af...

Groet, Rob.
                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• koentjes
                  • Dec 2007
                  • 333

offtopic: bij een topic dat zo begint als hier, en ook zo eindigt als hier moet ik al gauw hieraan denken

YouTube - Statler & Waldorf

Comment

• metalteacher
                    • Dec 2007
                    • 467

ik naam aan dat de behringer 18" gebruikt gaan worden met de gemsound topkasten. ik ben zeer benieuwd naar welke versterker(s) je erbij hebt gekocht.

het setje lijkt mij geschikt voor maximaal 50man, ik zou er beslist niet meer nog mee doen.
                    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

Working...