hallo iedereen
,
ik zit met 2 vragen en hopelijk ben ik daarmee hier op het goede forum. met een stel vrienden bouwen wij een carnavalswagen , natuurlijk hoort daar een muziek setje bij. Zoveel mogelijk voor zo min mogelijk natuurlijk
. maar daar gaat het nu niet om.
vorig jaar draaiden wij met
- mp3 speler
- Jbsystems premium mengpaneel
- 2 simpele 2x 90watt versterkers
- kapotte/krakende boxen (merk doet er niet echt toe)
dit vinden wij natuurlijk te weinig. ook al was het gratis. nu willen we met de groep de DAP Palladium P-2000 aanschaffen.
maar we hebben nog steeds hetzelfde mengpaneel. nu heb ik gekeken en zag ik dat achterop die versterker geen tulp aansluitingen zitten. terwijl deze wel (alleen maar) op het mengpaneel zitten.
achterkant van de versterker:

de vraag is dus: kan ik die op een of andere manier wel aansluiten? zo ja hoe?
vraag 2, kan ik zonder problemen de kabels vanuit de versterker splitsen met kroonstenen oid? zodat ik er 4 boxen op aan kan sluiten?
,ik zit met 2 vragen en hopelijk ben ik daarmee hier op het goede forum. met een stel vrienden bouwen wij een carnavalswagen , natuurlijk hoort daar een muziek setje bij. Zoveel mogelijk voor zo min mogelijk natuurlijk
. maar daar gaat het nu niet om.vorig jaar draaiden wij met
- mp3 speler
- Jbsystems premium mengpaneel
- 2 simpele 2x 90watt versterkers
- kapotte/krakende boxen (merk doet er niet echt toe)
dit vinden wij natuurlijk te weinig. ook al was het gratis. nu willen we met de groep de DAP Palladium P-2000 aanschaffen.
maar we hebben nog steeds hetzelfde mengpaneel. nu heb ik gekeken en zag ik dat achterop die versterker geen tulp aansluitingen zitten. terwijl deze wel (alleen maar) op het mengpaneel zitten.
achterkant van de versterker:

de vraag is dus: kan ik die op een of andere manier wel aansluiten? zo ja hoe?
vraag 2, kan ik zonder problemen de kabels vanuit de versterker splitsen met kroonstenen oid? zodat ik er 4 boxen op aan kan sluiten?

nu krijgen we er ook nog een versterker (DAP A-700) bij en een equaliser.
Comment