Racklade 300 mm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj bobo
    • May 2003
    • 155

Racklade 300 mm

Beste,

Voor een laptop ben ik opzoek naar een afsluitbare 1HE (2HE mag ook maar liever niet) 19" racklade met een inbouwdiepte van max 330mm. Heeft iemand een idee waar ik zo'n soort racklade zou kunnen krijgen?

Aangezien de kast waar deze lade in moet maar 340mm diep is kan ik niks met de gebruikelijke diepte van 380mm.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bob
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

Penn Elcom R1292K/10 -> 25cm
    Is alleen wel 2HE

Comment

• dj bobo
      • May 2003
      • 155

25 cm is net iets te ondiep. Ik heb minimaal 27,5 inbouwdiepte nodig. verder prefereer ik nog steeds 1 HE, dus mocht iemand iets weten? Ik ben nog steeds opzoek naar die gouden tip

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Standaard lade kopen, naar metaalbedrijf, zaag erin, nieuw achterkantje erin laten lassen en ff opnieuw poedercoaten.
        Ben je al met al zo'n 100 euro verder maar je hebt wel een lade die precies op jouw maat is gemaakt.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• mvdwerff
          • Sep 2010
          • 144

plaatje multiplex, 2 ladegeleiders en wat schroeven?
          Mark van der Werff
          Eventpower mobiele stroomvoorziening

Comment

• stainz
            • Sep 2009
            • 609

als je het zo wil zodat de laptop niet gaat schuiven moet je gewoon met schuim aan de slag gaan...

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Lijkt me sowieso handig om een laptop dik in het schuim te leggen i.v.m. stoten. Wel goed in de gaten houden dat de lucht aan en afvoer niet geblokkeerd wordt i.v.m. de koeling.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Whitefarmer
                • Oct 2003
                • 1244

Originally posted by MusicXtra
                Lijkt me sowieso handig om een laptop dik in het schuim te leggen i.v.m. stoten. Wel goed in de gaten houden dat de lucht aan en afvoer niet geblokkeerd wordt i.v.m. de koeling.
                misschien ligt ie alleen in de lade tijdens transport .
                Groeten John
                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• dj bobo
                  • May 2003
                  • 155

De lade komt te zitten in een 19" kast achter de bar in een cafe. De laptop wordt dus niet vervoerd. Er is een lade nodig om de laptop in op te bergen als hij niet word gebruikt. Bij gebruik (voornamelijk 's avonds), wordt de lade uitgetrokken, laptop opengeklapt en voila. De laptop in questie is een macbook. Heb de laptop nog niet goed bekeken, afhankelijk van hoe de koeling is zal ik waarschijnlijk nog wat schuim leggen.

Comment

Working...