Waarde van mijn apparaat??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duderanch
    • Jan 2011
    • 4

Waarde van mijn apparaat??

Ik heb het apparaat mt de volgende specificaties:

Naam : Shinp DL-22+

enkele fotos:

Output power:
    30mW@532nm and 100mW@650nm+30mW@532nm and 100mW@650nm,
    100mW@650nm and 120MW@405nm+100mW@650nm and 120MW@405nm,
    30mW@532nm and 120MW@405nm+30mW@532nm and 120MW@405nm,
    30mW@532nm, 100mW@650nm,120MW@405nm, Green/Purple and Red DPSS laser.

Functions: Sound control, more than one hundred of patterns, Green and Red blended into Double RGY lasers effect from two apertures.
    DMX512: Seven channels control with the function of ' BLACK OUT ' .
    Safety Capacity: Sound active mode with the function of shut-off if there is no music. It is designed according to the security and good performance, which will be safer to human and environment.
    Power Supply: 220V/110V, 50-60HZ.
    Applicable place: DJs, Bands, Bars, Pubs, Clubs, Roller skating rinks, DTV, Family party, etc.
    Size: 360*150*100 mm.
    Weight: 3.8 kg.

Kan iemand mij vertellen wat zon apparaat ongeveer waard zou zijn op marktplaats als er aangenomen wordt dat hij in nieuwstaat is met alles erop en erbij?
    Last edited by duderanch; 15-01-11, 13:21.
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Heb je het aankoopbewijs nog? Garantie?
    En hoeveel heeft dit apparaat nieuw mogen kosten?
    Van het merk heb ikzelf in ieder geval nog nooit gehoord. Maar ik ben ook niet echt thuis in het hele laser-wereldje.

Heb je trouwens zelf al gekeken op tweedehands-sites of er misschien iets vergelijkbaars aangeboden wordt? Wat is hier de vraagprijs voor?

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Van de vrachtwagen gevallen?

Comment

• duderanch
        • Jan 2011
        • 4

waarom denken mensen toch meteen dat je iets gejat hebt als je het apparaat niet kent

Ik heb er geen rekening of garantiebewijs van ik heb het apparaat gekregen om in een zaal naast mijn huis te gebruiken.
        Daar konden dan dingen georganiseerd gaan worden maar dat gaat niet door vanwege dat de vergunningenniet rond zijn.
        Het merk kom ik op nederlandse sites ook nergens tegen..Wel op USA sites enzo daar zijn ze vrij prijzig.
        Ik ben eigenlijk op zoek naar en schatting gebaseerd op de specificaties

Comment

• duderanch
          • Jan 2011
          • 4

Bij deze ook een youtube sample video ervan...het is slechte muziek ikw eet het kan ik niks aan doen:P
          YouTube - Two Heads 220mw 2 x RGY Laser Stage Light - SHINP DL22+

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Chinese troep, niet echt veel waard dus. Zonder een garantiebewijs, uitgereikt door een Europees bedrijf/importeur, nog een pak minder waard.
            De vraag over de nieuwprijs is nog altijd niet beantwoord overigens...
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Omdat dit geen handelsforum is.Sterker nog, het verbaast me dat modje nog geen slotje gegooid heeft...

En aangezien je er zelf ook geen verstand van hebt krijg ik altijd neigingen...

Comment

• duderanch
                • Jan 2011
                • 4

hmmm nee nja zoals ik al zei heb ik geen idee wat de nieuwprijs was of is van zoiets...Voor zover het ''chinese troep'' is..ik geloof dat de meest dagelijkse en meest degelijke dingen (niet alles) ook made in china is tegenwoordig...Ik vond hem er wel mooi uitzien in ieder geval..maar kan slotje op dan, ik weet ongeveer wel wat ik wilde weten.

Comment

• Lj_Mouzer
                  • Jan 2005
                  • 125

Marktwaarde zal rond de 175,- tot 250,- euro liggen op basis dat het een laag vermogen RGY laser betreft zonder ilda sturing en waarschijnlijk stappen motoren i.p.v galvo's.
                  Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

Working...