oplaadbare blok batterij voor SHURE draadloze microfoon PG24E/PG58

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Met enige regelmaat meldt een klant dat zijn handheld niet werkt.
    in 99,9% van de gevallen wordt er dan met batterijen gewerkt die een te lage spanning hebben/geven.
    Mijn eerste keuze is Duracell pro. Ook met Varta goede ervaringen, maar in min geval is het de keuze gemaakt door de beschikbaarheid.

Comment

• speedy
      • Nov 2008
      • 41

hoi ralph
      bedoel jij deze blok batterij
      Product:
      Duracell Procell Alkaline 9V batterij.
      Algemeen:
      De Duracell Procell batterijen zijn gemaakt voor de professionele gebruiker. Deze industriele batterijen zijn een stuk krachtiger en gaan 5 keer langer mee dan een normale batterij. Batterijen worden per stuk geleverd.
      Specificaties:
      - 9V blokje
      - capaciteit: 565mAh
      - voltage: 9V
      prijs = 1,95 euro p stuk de prijs is wel heel aantrekkelijk voor een duracell
      de varta is een stuk duurder
      wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

deze bedoel ik: Duracell Procell 9V batterij | 6lr61 | batterij blok | mn1604

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

De Duracell Procell batterijen zijn gemaakt voor de professionele gebruiker. Deze industriele batterijen zijn een stuk krachtiger en gaan 5 keer langer mee dan een normale batterij.
          Wat een mooi marketinggelul van Duracell...
          de prijs is wel heel aantrekkelijk voor een duracell
          Het is dan ook de grootste brol die er is... Ik ben niet verbaasd dat een Ikea of andere supermarktbatterij het even goed doet. Bij Duracell betaal je vooral de reclame, niet de capaciteit van de batterij. In de meeste internationale testen (AA-types), volgens ANSI-standaarden, eindigt Duracell meestal achteraan. Maar je, ze zijn supergoed in het brainwashen van de consument...
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• VanVoorstStudio
            • Dec 2008
            • 35

Bij ons ook vaak Ikea batterijen. (Zowel 9V als ook de 1,5V AA) Vorig jaar bij een test als 2de geëindigd. Inderdaad ver voor de duracels. De Varta's waren inderdaad ook beter.

En als we even niet bij een Ikea in de buurt komen om batterijen te halen. Dan zijn het gewoon batterijen van de Aldi. (Waren de test winnaar zelfs) Erg goedkoop en ze hebben ons nog nooit in de steek gelaten! Uiteraard wel altijd alkaline batterijen.

We wisselen toch al ter preventie tussen elke wisseling van act. Nog nooit problemen met lege batterijen gehad.

Comment

• speedy
              • Nov 2008
              • 41

hallo allemaal
              heb even wat 9 volt blok batterijen uitgeprobeerd
              heb de micro constant aangelaten!
              grundig 1,- euro van euroland rode lamje brand al na 15 minuten.[ geen alkaline ]
              hema 3,75,- euro eigen merk [ alkaline ] rode lampje brand na 3 uur.
              philips longlife blokker 1,- euro rode lampje brand na 10 minuten.[ geen alkaline ]
              heb als laatste de top craft ultra [ alkaline ] aldi 2 stuks 1,79,- euro
              rode lampje brand pas na 6 1/2 uur !!!!.
              heb ook nog een varta 4,49,- euro [ alkaline ] die heb ik nog niet geprobeerd.
              maar voor mij staat al vast dat ik voortaan de 9 volt top craft ultra [ alkaline !!! ]van de aldi ga halen 2 stuks 1,79,- euro. 90 cent per stuk
              beter kan het niet voor die prijs.
              ik wil jullie allemaal bedanken voor de hulp op mijn vraag
              wens jullie dan ook alvast een gezond en muzikaal 2011
              ps.weet nu dat mijn nieuwe set niet kapot is wat ik eerst dacht [ ligt toch aan de keuze van batterij ]
              groetjes hans
              Last edited by speedy; 29-12-10, 23:44.
              wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]

Comment

• Richnies2000
                • May 2008
                • 204

ik gebruik ondanks dat het niet de beste oplossing is deze batterij

Добро пожаловать на сайт компании GP Batteries Украина. Cвязаться с официальным представителем GP Batteries в Украине. Батарейки и аккумуляторы GP оптом

dit is een gp batterij niet 8,4 volt maar 9,6

Comment

• cru
                  • Sep 2003
                  • 106

Bij de Alkaline batterijen vind ik hier de Panasonic Pro Power niet terug. Technisch als beste uit een Test aankoop test gekomen en uit die test bleek ook dat Duracell (Pro of niet) pure marketing is, maar verder ondermaats presteert. Verder ben ik heel blij met de Aldi batterijtjes in mijn zenders en ontvangers, echt prima dingen en spotgoedkoop
                  Oplaadbare? De GP 9V NiMH van 200mAh doen het prima, ondanks de "slechts" 8,4V spanning. Ik heb het gebruiken van GP batterijen gewoon overgenomen uit mijn jarenlange digitale foto ervaring
                  Oplaadbaar alternatief? Rarara, het spul van Aldi! Doen het bijna even goed als de GP's

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by Richnies2000
                    ik gebruik ondanks dat het niet de beste oplossing is deze batterij

Добро пожаловать на сайт компании GP Batteries Украина. Cвязаться с официальным представителем GP Batteries в Украине. Батарейки и аккумуляторы GP оптом

dit is een gp batterij niet 8,4 volt maar 9,6
                    Met een maximale spanning van 12 V en dat zou wel eens te hoog kunnen zijn voor sommige handhelds.
                    Voor mijn wireless setjes ook niet anders dan alkaline batterijen en bij iedere gig gewoon vers, ook al hebben ze er maar kort in gezeten. Voor die paar euro wil ik geen risico lopen.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Richnies2000
                      • May 2008
                      • 204

was toch wel nieuwsgierig hoe hoog de spanning oploopt tijdens laden en daarna..

tijdens het laden was de maximale spanning 11,24 Volt

na het laden dus meteen uit de lader en meten, 11,16 volt

na 20 minuten rust kwam ik op een spanning uit van 10,85 volt

inderdaad is de spanning wel een stukje hoger als de 9,6 volt die ze aangeven

een willekeurige zinc chloride batterij vanuit fabriek : 10,06 volt

een willekeurige alkaline batterij : 9,65 volt

ga invervolg dus wel even oppassen met direct blokjes vanuit de later in mijn mic's stoppen..

Comment

Working...