Geluidsset 100-150 man

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Madhouse0
    • Dec 2010
    • 5

ow, ja die term kende ik nog niet:P
    en ik ben benieuwd naar de toppen die je gaat maken. ik ga even alle suggesties bekijken en dan laat ik wel weten of ik het iets vind.
    @MusicXtra ik ben niet op zoek naar een "goedkope set" ik ben op zoek naar een kwalitatief goede set voor niet al te veel geld. en ik weet dat het veel geld kost maar het is mijn eerste eigen set dus het hoeft niet meteen het beste van het beste te zijn? maar ook niet het slechtste
    Last edited by Madhouse0; 23-12-10, 17:05.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by Madhouse0
      ow, ja die term kende ik nog niet:P
      en ik ben benieuwd naar de toppen die je gaat maken. ik ga even alle suggesties bekijken en dan laat ik wel weten of ik het iets vind.
      @MusicXtra ik ben niet op zoek naar een "goedkope set" ik ben op zoek naar een kwalitatief goede set voor niet al te veel geld. en ik weet dat het veel geld kost maar het is mijn eerste eigen set dus het hoeft niet meteen het beste van het beste te zijn? maar ook niet het slechtste
      Het antwoord is al gegeven. Met jou vooropgesteld bedrag zal je er niet geraken.

Wil je soms dat we je een set aanbevelen, die je na een jaar gebruik, de tweeters er door hebt geblazen?

Voor 4k zal je redelijke toppen vinden zonder sub. Dat wel, maar in de techno sector is die sub wel esentieel

Comment

• Madhouse0
        • Dec 2010
        • 5

ik heb gekeken naar een dB set en kwam uit op de
        Opera 410D toppen en de Sub 18D
        is dit iets want dit ligt nog goed in het budget.
        een duurdere set kan ik mezelf niet veroorloven.

Comment

• darco
          • Sep 2009
          • 135

DB setje 2xF15 + 2xsub 18 D kan best voor 4K en is denk ik net iets beter dan met de opera's

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by Madhouse0
            Dance, house, hardstyle en hardcore voor 150 man met een diepe bas.
            Dat verteld mij dat er twee dikke dubbel 18" subs moeten komen met een paar heftige dubbel 12"/1,4" toppen met een totaal vermogen van minimaal 5 kW.
            Veel succes met jouw budget.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Dj Gino V
              • Feb 2009
              • 237

Hey

de QSC KW Set kan ook wek wat aan maar dan zit je ook al boven je budget voor twee 12" toppen en twee 18" bassen maar gaat wel loei hard
              en is het geld wel waard
              voor de rest heb je natuurlijk de rcf maar dat komt ook rond de 5000 euro's voor het zelfde

mvg Gino

Comment

• 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

Originally posted by MusicXtra
                Dat verteld mij dat er twee dikke dubbel 18" subs moeten komen met een paar heftige dubbel 12"/1,4" toppen met een totaal vermogen van minimaal 5 kW.
                En dat is nou prima te doen tweedehands.

TS, doe jezelf een plezier, en ga rondsnuffelen op het net naar een leuk setje.
                Je budget laat weinig anders toe.

Mvg,

Teun
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by 4AC
                  Ja maar dan moet je dus niet zoeken in de 'plastic fantastic suppie toppie' setjes.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Originally posted by 4AC

TS, doe jezelf een plezier, en ga rondsnuffelen op het net naar een leuk setje.
                    Je budget laat weinig anders toe.

Mvg,

Teun
                    Laten we niet zeveren, dit ga je niet vinden.
                    DB-technologies inzetten voor hous fuiven enz..., jou speakers gaan geen jaar mee!

En wat voor degelijk materiaal vind je voor 4k? (Die bestand is voor hous fuiven) = niets! Ofwel zelfbouw.

Comment

• showband
                      • May 2001
                      • 4516

gewoon een set lege bins voor sub tweedehands.
                      Koop een paar nieuwe drivers en schroef die erin.

behringer tweewegfiltertje tweedehands.
                      set tweedehands conventionele eindbakken van 25 kilo/st.

En een peavey, zeck, jbl, bell whatever tweedehands top met 15 inch erop.

een zooi nieuwe kabels in een kist.

Ga je echt wel 150 man stevig mee op de kloten geven. En is binnen budget.
                      Je verliest het over tijd weer aan je transport en opslag maar als je een tijdje geld ermee verdient kun je altijd weer een echt budget gaan verzamelen. Tweedehands verlies je er relatief weinig op.

Marktplaats.nl > SA 4518 4 stuks (stage accompany w-bin) - Muziek en Instrumenten - Speakers
                      NIET de vraagprijs bieden! Is te duur.
                      lekker belangrijk!

Comment

Working...