In de topics over martin stonden genoeg dingen opgenoemd over andere scanners, dat was de reden dat ik er naar verwees, ik heb eerst wel de moeite genomen om dat te controleren voordat ik dat neertikte...
Aankoop scans
Collapse
X
-
Ik zou eens kijken naar een Jb-lighting varyscan 3 special plus. Is in de zelfde prijsklasse als de 570. Maar de varyscan heeft 12 gobo's waarvan 6 draaiend links en rechts en ze zijn uitwisselbaar. Verder heeft de varyscan een aparte shutter.
De rest moet je zelf maar even vergelijken.
grtz,
Tom
Grtz,
TomComment
-
Ik zen erweer gewoon om te zeggen dat dat de SCN900 is bij contest.
Meer info : www.power-sound.be.tf
FUCK OFF AUTOBPM USERS !!!
Viva Ypoc, Viva Contest, Viva Qsc, Viva EV, Viva JBL, Viva PowerSound !PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
Een tipje als je die SC-380 wil proberen kun je ze huren bij www.geluid-licht.nl voor als ik het goed zeg E60,- voor twee. Een probleempje ze zitten in Sneek of iets anders in het noorden.
(ik zat zelf al een tijdje te denken om deze te kopen goed prijs en kunnen lekker veel)Comment
-
De SCN900 is €1049,- en de SC-380 is €770,-.
Volgens ze zijn beidde (voor zover ik heb begrepen) technisch gelijk aan elkaar. Alleen de Contest (900) heeft een kunstof behuizing (toch?) en de Futerelight(380) een metalen behuizing.
Waar gaat de voorkeur naar uit?
Comment

Comment