Als je dan toch stevig gaat uitgeven, kijk dan eens naar de RCF Art 525A, ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee, die klinken goed van opera tot carnaval (allebei gehoord
). Ook niet onbelangrijk: draai je ook wel eens klussen boven de +- 60 man? Check dan even of er bij jou in de buurt een verhuurder zit en wat hij verhuurt. Als er vlakbij een RCF verhuurder zit die een leuk schuurtje vol heeft staan, zou ik RCF bij voorbaat een beetje "voordeel" geven, omdat je dan snel hetzelfde (vertrouwde) merk kan bijhuren, 2 á 4 subjes eronder bijvoorbeeld, dan ga je ineens tot 300 á 400 man (2 subs+top per kant). Vooral als je wat vaker (lees: toch minimaal 1 keer per maand) grotere klussen draait is dat erg handig. Ook kunnen ze jou precies uitleggen hoe je dan een lekkere sound krijgt, terwijl bijvoorbeeld de JBL verhuurder soms toch al snel zoiets heeft van "hoor es, bij mij had je voor minder geld 2 beter klinkende JBLs kenne kope, en nou mot ik jou gaan verhuren en ook nog uitleggen hoe de boel werkt?". (ff heel extreem geschetst! 99% van de verhuurders zal dit nooit doen!)
Persoonlijk ben ik trouwens wel een beetje pro-RCF hoor, komt ook omdat ik niet veel ervaring heb met JBL.
Daan
). Ook niet onbelangrijk: draai je ook wel eens klussen boven de +- 60 man? Check dan even of er bij jou in de buurt een verhuurder zit en wat hij verhuurt. Als er vlakbij een RCF verhuurder zit die een leuk schuurtje vol heeft staan, zou ik RCF bij voorbaat een beetje "voordeel" geven, omdat je dan snel hetzelfde (vertrouwde) merk kan bijhuren, 2 á 4 subjes eronder bijvoorbeeld, dan ga je ineens tot 300 á 400 man (2 subs+top per kant). Vooral als je wat vaker (lees: toch minimaal 1 keer per maand) grotere klussen draait is dat erg handig. Ook kunnen ze jou precies uitleggen hoe je dan een lekkere sound krijgt, terwijl bijvoorbeeld de JBL verhuurder soms toch al snel zoiets heeft van "hoor es, bij mij had je voor minder geld 2 beter klinkende JBLs kenne kope, en nou mot ik jou gaan verhuren en ook nog uitleggen hoe de boel werkt?". (ff heel extreem geschetst! 99% van de verhuurders zal dit nooit doen!)Persoonlijk ben ik trouwens wel een beetje pro-RCF hoor, komt ook omdat ik niet veel ervaring heb met JBL.
Daan

.
.
Comment