Behringer BCF 2000 midi controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

Behringer BCF 2000 midi controller

Hallo allemaal,

Werk zo af en toe eens met Visual DMX Elite, waarbij ik de software op mijn laptop gebruik om zowel conventioneel als inteligent licht aanstuur.

Ik vind het echter niet prettig om conventioneel licht te bedienen (chases daargelaten) met behulp van mijn muis of een touchscreen. Hiervoor wil ik dus een midi-controller met faders aanschaffen.

De Behringer BCF2000 is hiervoor geschikt heb ik begrepen maar kan hier niet heel veel informatie over vinden.

Zo zit er een tweetal buttons op om door een aantal presets te scrollen, kan ik hierdoor met layers werken zodat ik i.p.v. 8 fadergestuurde actions meerdere actions kan aansturen met de faders?

En de knoppen zonder omschrijving, kan ik deze als zogenaamde executor-buttons programeren in visualDMX?

Ik hoop dat er iemand hier op het forum zit die hier wat ervaring mee heeft, want als dit mogelijk is lijkt het me een heel leuke uitbereiding.

Groet,
    Stainz.
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Lees ff de manual door zou ik zeggen staat vast alles in, in bijv freestyler kun je het ook allemaal toewijzen zoals je zelf wilt.
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

Sorry mhsounds, maar de manual richt zich hoofdzakelijk op gebruik voor geluid. Heb ook al op het forum van visual DMX rondgekeken, daar is wel het nodige over combinatie met cuelux te vinden, maar visual DMX niet.

Ik verwacht dat het wel kan allemaal, maar wil het liever wel zeker weten voor ik hem bestel

Comment

• mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

De manual van je lichtsoftware ;-)

Daarin zal je kunnen vinden hoe je de midinotes kan toewijzen, de midinotes zullen in de manual van je BCF staan.
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

Working...