Nieuwe live mixer...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

Voor 500 euro kun je in de compacte tafeltjes best wat vinden.

Allen & Heath GL2's en GL2000's zijn redelijk populair in dat segment, en voor veel toepassingen zitten er genoeg functies op.

Soundcraft heeft ook een paar goeie tafeltjes, bijvoorbeeld de GB2. Liever niet voor de Spirit gaan, die is meer een instap-tafel en is wat minder roadproof.

Yamaha is net al genoemd, de 164 of 166 zijn ook prima tafels voor het geld, al kun je voor die prijs al bijna voor een nieuwe gaan.

Bij Mackie zou ik kijken naar de VLZ serie (1402, 1604) tenzij je echt de Firewire-functies van de Onyx nodig hebt.
    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Originally posted by Stoney3K
      Voor 500 euro kun je in de compacte tafeltjes best wat vinden.

Soundcraft heeft ook een paar goeie tafeltjes, bijvoorbeeld de GB2. Liever niet voor de Spirit gaan, die is meer een instap-tafel en is wat minder roadproof.
      Met je eerste zin ben ik het geheel eens. Met de tweede ook, maar met de derde niet. Ik heb hier sinds dik een maand een Spirit Live 3-2 staan die weliswaar geheel is gecheckt door het bedrijf waarvan ik hem heb gekocht (tweedehandsje), maar die doet het tot nu toe prima. Maar echt on the road gaat ie dan ook niet, het is voornamelijk opnames etc. Dus eigenlijk heb je gelijk, ookal bevallen de klank en de EQ's prima.

Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

niet om het een en ander, maar uhhhh.....

Originally posted by djspeakertje
        Met je eerste zin ben ik het geheel eens. Maar met de derde niet

blablabla en dan ineens

.........Dus eigenlijk heb je gelijk.
        Oke dan, duidelijk zijn is ook een kunst.

Verder ben ik het dus wel met Stoney3K eens. Voor dat prijsje heb je een leuke GL2000. En zou voor mij de keuze voor een Folio af vallen.

Voor een mixer in de prijsrange van 400-600 euro zijn er genoeg nette tweedehandsjes te vinden. Je moet alleen wat beter zoeken.
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• jurrikka
          • Jun 2009
          • 96

Ik heb ook even op het 2e hands gedeelte van deze site gesneupt en heb een Mengtafel Mitec Performer 28 gvonden. Is dit een beetje een leuke tafel? Ik weet niet precies hoe de staat van de tafel is maar volgens mij is die nog wel goed. Wat vinden/denken jullie van die mixer?

Comment

• mhsounds
            • Sep 2009
            • 933

Ik heb zelf een Mitec Performer 16 en ben er wel tevreden mee, enige handicap is de aux verdeling bij mij ;-)
            Freelance Light and Video |
            Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

Working...