Iemand hier ervaring mee?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jasper
    • Jan 2001
    • 330

Iemand hier ervaring mee?

Vraagje, heeft iemand ervaring met een van de volgende lichteffecten (zijn verschillende merken van, maar gaat om het effect)

SPARTAN
    http://www.licht-geluid.nl/winkel/Ar...asp?id=HL30912

Het is mijn bedoeling er vier aan te schaffen (2 vooraan de truss, aan beide buitenkanten, en 2 schuin achter de DJ)
    Komt dit lichteffect een klein beetje in de richting van de ACL's?? JA, ik weet dat het nooit hetzelfde zal zijn, is ook absoluut niet de bedoeling.
    Maar heeft iemand ervaring met deze effecten?

Seeee ya
    Jasper

Seeeeeeee ya
    Jasper
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Ja komt het wel

je moet er wel aan denken dat het een statisch effect is... het beweegt dus niet..!

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Robert
      • Aug 2000
      • 630

Ik heb ze nooit van dichtbij gezien maar het effect lijkt me een soort van acl-achtig. Alleen dan niet focusbaar natuurlijk. Als je er 1 hebt lijkt het me nix, maar een paar, zoals je zegt, is natuurlijk wel gaaf. Zal er zelf ook eens naar kijken...

Robert

Comment

• DJ Productions
        • Jul 2001
        • 150

1 keer 10 van op een klusje gehad een tip ze zijn niet al te fel dus andere lamp erin.

verder wel leuk alleen ik zou het er niet voor betalen.
        je moet ze allen gebruiken om dingen te accentueren bij een harde knal of bas ofzo.

Bekijk de site en teken het gastenboek!
        gegroet! :)

Comment

• Power Balls Drive in Show
          • Feb 2001
          • 130

citaat:
          1 keer 10 van op een klusje gehad een tip ze zijn niet al te fel dus andere lamp erin.

verder wel leuk alleen ik zou het er niet voor betalen.
          je moet ze allen gebruiken om dingen te accentueren bij een harde knal of bas ofzo.

Bekijk de site en teken het gastenboek!
          Is 800W volgens jou niet genoeg? Ok, het kan zijn dat de lichtopbrengst niet helemaal optimaal is, maar ik zou toch zeggen dat er wel een bakkie licht uit mag komen...

greetz,
          PB

Comment

• _Jasper
            • Jan 2001
            • 330

citaat:
            Waar worden ACL's ookal weer voor gebruikt?? Toch niet om de hele avond een band mee te verlichten toch?

Seee ya
            Jasper

Visit our website:
            This domain is available for sale. Check out price, information and more on Dovendi.com
            Seeeeeeee ya
            Jasper

Comment

• maico
              • Jan 2002
              • 62

Waarvoor wil je ze precies gaan gebruiken, alleen om inderdaad bij een bas of iets anders eenmaligs te gebruiken. Indien dit het geval is zou ik stageblinders gebruiken, gegarandeerd lichtopbrengst en heel toepasselijk voor eenmalige (meerdere keren op een avond om het publiek te verblinden) keren te gebruiken.

Groeten Maico

DS Events: only vinyl and technics
              DS Events: only vinyl and technics

Comment

• FiëstaLj
                • Oct 2000
                • 2068

Maar een heel ander effect dan een spartan !

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
                Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

Working...