welke lichttafel voor giant xl led movingheads

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • madhouse
    • Sep 2010
    • 3

welke lichttafel voor giant xl led movingheads

Hallo,

Ik ben op zoek naar een lichttafel voor de aansturing van totaal 4 Showtec Giant XL led movingheads.
    Alleen weet ik niet welke tafel hier het beste voor geschikt is. Het budget is niet zo belangrijk. Zolang het een goede kwaliteits/prijs verhouding heeft.

Mvg. Arie
  • chippie
    • Jul 2006
    • 528

Arie, wat bedoel je met tafel? Een echte tafel zoals Avolites, Hog, Chamsys of een cheapo van Showpech?
    IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• madhouse
      • Sep 2010
      • 3

het maakt niet per se uit welk merk het is. maar ik werk zelf veel met showtec dus dat heeft wel de voorkeur.

Comment

• chippie
        • Jul 2006
        • 528

Waarom ga je niet naar een USB dongle naar DMX met Freestyler, Chamsys (gratis software) of een klein paneel van Chamsys met die gratis software zodat je later uitbreidingsmogelijkheden hebt. Met zo'n tafel van Showtech heb je weinig of geen uitbreidingsmogelijkheden.

Wil je later meer lampen en of andere lampen aansturen zou ik zeker niet naar een Showtec gaan.
        IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• world sound
          • Jan 2007
          • 77

ik gebruik de light desk pro 136 van showtech, en ik heb ook sweetlight.
          Over beide ben ik tevreden, maar ik gebruik het dan ook alleen voor simpele dingen uit te lichten.

Comment

• allyouare
            • Aug 2009
            • 20

ik zelf gebruik nu een tijdje de showdesinger 512, k heb zelf 2 movingheads en allerlei andere dmx troep, het sturen van dit soort dingen gaat geweldig, ben er erg tevreden mee. ook conventioneel licht is met dit paneel aardig te doen.
            een aanrader voor 4 movingheads.

Comment

• madhouse
              • Sep 2010
              • 3

de tafel is specifiek nodig voor de movingheads en er hoeft verder niks op. ik werk ook liever met een tafel als met een laptop. de andere zal ik nog even verder uitzoeken of de tafels naar wens zijn. maar alvast bedankt voor de snelle reacties

Comment

Working...