Reparatie synq Digit 3k6 versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harrys
    • Aug 2010
    • 3

Reparatie synq Digit 3k6 versterker

hallo wie van jullie heeft ervaring met het repareren van een synq Digit 3k6 versterker.
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

wat wil je repareren ?

Anders gewoon naar je leverancier brengen !
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Koen hier op dit forum heeft in ieder geval ervaring met ze op te blazen, zal dus wel weten hoe hij ze moet herstellen ook hoop ik.
      Ik heb nog geen professionele digitale eindtrap ter herstelling binnengekregen maar wel al veel hi-fi meuk met digitale eindtrappen (met JVC rommel op kop...).
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Koen is niet de enigste die die krengen opblaast . Is niet veel voor nodig

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

hahahahaha ja met degene die foute printe n hadden ja.

De nieuwe types ( er worden nog steeds "oude" geleverd ) heb je nergens geen last van.

ik had de nwe printen al een ruim een 3 kwart jaar geleden in handen terwijl er grote jongens nu nog steeds de oude types leveren en dan zeiken dat het troep is.

De oude types hadden idd een fout erin zitten maar is nu opgelost. er is i nmiddels een MK3 uit geloof ik met nwe stille ventilatoren.

Ik heb oude modellen in gebruik zonder er ooit problemen mee te hebben gehad.

Echter heb ik ook oude modellen nw uiit doos gehad die niets deden.
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Timo Beckman
            • Jul 2006
            • 1298

Ja jij bent er tevreden mee prima . Ik heb er 2 shit mee gehad en dat is genoeg voor mij . Voor mij einde discussie

Comment

• harrys
              • Aug 2010
              • 3

het probleem is dat het apparaat niks meer doet.Ik heb hem al een keer ter reparatie aangeboden. Maar de beste man kon er geen onderdelen en geen schema van krygen.We hebben het apparaat met carnaval gebruikt hebben er een niet gestab agregaat achter gehad . de reparateur had het over dat er te veel stroom en te veel amp.. op de versterker had gestaan .Maar ik zoek eigenlyk iemand die ervaring heeft met dit soort versterkers en die de kans ziet hem te repareren.

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

Ik denk dat er een print kapot is ( komt vaker voor bij de Synqs ) ik denk ook dat jee een oude type hebt ( xlr in en jack uit ) Mocht je de nieuwere versie hebben is het altijd makkelijk om hem bij je leverancier te brengen ( vreemd dat hij je geen schema's kan laten zien of in zijn bezit kan krijgen ) die kun je gewoon opvragen bij waarkom je vandaan ?
                Last edited by moderator; 25-08-10, 18:50.

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

Beglec herstelt altijd zijn eigen producten aan een eerlijke prijs. Contact opnemen met je verkoper. Als die zelf wil herstellen en hij dit kan, dan krijgt hij van Beglec zeker het schema. Vermoedelijk is er iets mis met de voeding en dan is het niet nodig om de print te vervangen: kan op componentniveau hersteld worden. In ieder geval is een uitspraak dat er te veel ampere (!) op heeft gestaan GELUL! Een technicus zal NOOIT zo een domme uitspraak doen.
                  Last edited by moderator; 25-08-10, 18:50.
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

JB Systems heeft in BE en NL een goed werkend service apparaat. Het J&H forum is geen marktplaats voor het aanbieden van diensten. Oftewel: volg de nette weg en laat die versterker herstellen door JB Systems.
                    Zo niet dan kan je altijd op zoek naar een hersteller die je zint.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• harrys
                      • Aug 2010
                      • 3

Ik zal contact opnemen met jb systems en ook met beglec.En eens kijken wat de mogelijkheden zijn. ps ik heb het apparaat gebruikt gekocht .dus ik weet niet wie de leverancier is.
                      Last edited by harrys; 25-08-10, 19:34.

Comment

• Rolandino
                        • Mar 2007
                        • 1451

Beglec zal geen reparatie's aannemen van eindgebruiker alleen via dealer !

Comment

• laserguy
                          • Jun 2003
                          • 2755

Klopt, alles gaat via de dealer.

Comment

Working...