Iemand nog beschermkappen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hederik
    • Feb 2009
    • 42

Iemand nog beschermkappen?

Hoi,

Ik heb een behringer mx2442a mengtafeltje.

Nu is de mixer bij de vorige eigenaar waarschijnlijk gevallen (bij de aankoop niet gezien, meneertje had er netjes tape op geplakt) en zijn de beschermkappen aan de zijkanten flink beschadigd, er zitten gewoon hele gaten in. (had ik de tape er bij de aankoop maar afgehaald )

Maar nu is mijn vraag, wie heeft deze plastic/kunstof (?) zijkappen/ beschermkappen nog, of weet iemand waar je ze nog kan kopen? Op internet kan ik niks vinden. Het zijn kappen die je met 3 schroefjes aan de zijkant op het mengpaneel kan schroeven, ter duidelijkheid een kleine foto:

Heeft er op dit forum soms nog iemand deze kappen, en kan ik ze van die persoon kopen? Het ziet er zo lelijk uit zonder kappen!

Alvast bedankt!
    Last edited by Hederik; 13-08-10, 10:24.
    maatwerk is topklasse
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Ik zou voor dit soort onderdelen zeker even contact opnemen met Behringer zelf. Daarnaast is een mailtje naar de importeur ook een goed idee.

Meestal leveren merken na aankoop dit soort onderdelen nog wel los.

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Hederik
      • Feb 2009
      • 42

Hallo,

Ik zal inderdaad maar een mail sturen naar behringer.

Maar wat bedoel je met importeur? Ik heb hem zelf ook 2de hands gekocht dus ik weet niet waar de vorige eigenaar hem heeft gekocht!

Bedankt,,
      maatwerk is topklasse

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Originally posted by Hederik
        Maar wat bedoel je met importeur? Ik heb hem zelf ook 2de hands gekocht dus ik weet niet waar de vorige eigenaar hem heeft gekocht!
        Mocht je niet weten wat de betekenis van een woord is; Google is je vriend.
        1. Importeur - Wikipedia
        2. KvK: Importeur of handelsagent

Kortom; even contact opnemen met het bedrijf dat de producten van Behringer naar Nederland haalt. Naar Nederland halen=importeren
        importeren=werkwoord
        importeur=lijdend voorwerp
        Simpeler kan ik het niet maken.

Het spreekt voor zich dat de importeur het meeste- of meest directe contact heeft met de fabrikant. Ook is daar meestal de meeste kennis en gegevens van het merk in huis.

En als ik toch al zo simpel bezig ben; via Google kom je er ook achter dat dit de importeur is: M Works

Alsjeblieft hoor.

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Hederik
          • Feb 2009
          • 42

Originally posted by 4AC
          Mocht je niet weten wat de betekenis van een woord is; Google is je vriend.
          1. Importeur - Wikipedia
          2. KvK: Importeur of handelsagent

Kortom; even contact opnemen met het bedrijf dat de producten van Behringer naar Nederland haalt. Naar Nederland halen=importeren
          importeren=werkwoord
          importeur=lijdend voorwerp
          Simpeler kan ik het niet maken.

Het spreekt voor zich dat de importeur het meeste- of meest directe contact heeft met de fabrikant. Ook is daar meestal de meeste kennis en gegevens van het merk in huis.

En als ik toch al zo simpel bezig ben; via Google kom je er ook achter dat dit de importeur is: M Works

Alsjeblieft hoor.

Mvg,

Teun
          Ik heb contact met M works opgenomen en ze verwijzen mij door naar TM audio en Feedback. Ik ga die bellen en hopen dat zij die kappen nog hebben.
          maatwerk is topklasse

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Is taalkundig gezien ook geen kap, eerder een flap...
            Gelukkig hebben we daar in deze branche allemaal woorden voor die iedereen wél verstaat: 19" inbouwadapters
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Hederik
              • Feb 2009
              • 42

Originally posted by laserguy
              Is taalkundig gezien ook geen kap, eerder een flap...
              Gelukkig hebben we daar in deze branche allemaal woorden voor die iedereen wél verstaat: 19" inbouwadapters
              Nou, ik wil niet veel zeggen, maar als je op google zoekt naar 19" inbouwadapters kom je toch op iets HEEL anders uit!
              maatwerk is topklasse

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

Google heeft blijkbaar een probleem met weinig hits voor 19" en te veel hits voor adapters: dat zie je aan hetgeen je vindt: bijna niets hiervan is 19" (zelfs een PCMCIA kaart voor een laptop staat bij de afbeeldingen!!).
                Laat het ons dan in het Engels proberen: 19" rack mount adapter...
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• keenoncoolstuff
                  • May 2003
                  • 695

Volgens mij is de topicstarter niet op zoek naar rackadapters, maar heeft 'ie gewoon zijpanelen (deel van de behuizing) nodig:

In het engels iets als "side cover" ofzo.
                  Last edited by keenoncoolstuff; 17-08-10, 23:05.
                  All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                  If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Hederik
                    • Feb 2009
                    • 42

Originally posted by keenoncoolstuff
                    Volgens mij is de topicstarter niet op zoek naar rackadapters, maar heeft 'ie gewoon zijpanelen (deel van de behuizing) nodig:

In het engels iets als "side cover" ofzo.
                    Precies, jij weet wat ik bedoel! Dat is inderdaad het juiste woord.

De randen van de mengtafel zijn van plastic en die zijn er aan vast gemaakt met 3 schroeven, en dat is de zijkant die ik zoek.

Ik heb van Mworks gehoord dat ik contact op moest nemen met PMS elektronics in duitsland, zij hebben heel erg veel van behringer en daar ga ik eens goed rondvragen!
                    maatwerk is topklasse

Comment

Working...