sub-woofers jbl

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djrbx
    • Jun 2010
    • 37

sub-woofers jbl

hallo,

ik heb speakers van jbl het type jrx100 en daar zoek ik sub-woofers bij. dus 2 sub-woofers die maximaal 250 euro het stuk kosten en ook van jbl zijn. moet ik daar ook een nieuwe versterker bij kopen?? mijn type versterker is vlp1000 van american audi.

mvg djrbx
    Last edited by djrbx; 07-07-10, 18:27.
    ik hou van werken!!

kan er wel uren naar kijken.
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Is het nou zo moeilijk om zelf bij JBL te kijken wat ze in die prijsklasse te bieden hebben?
    En voor de overige vragen zou je inmiddels moeten weten dat dit forum een prima zoekfunctie heeft....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djrbx
      • Jun 2010
      • 37

Originally posted by MusicXtra
      Is het nou zo moeilijk om zelf bij JBL te kijken wat ze in die prijsklasse te bieden hebben?
      En voor de overige vragen zou je inmiddels moeten weten dat dit forum een prima zoekfunctie heeft....

maar ik heb gezocht en mischien dat iemand al wat ervaring heeft met deze soort boxen.
      ik hou van werken!!

kan er wel uren naar kijken.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Doe dan eerst zelf je huiswerk en kom met type nummers.....
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Stevengos
          • May 2010
          • 106

A: (zoals al zovaak gezegd) we hebben het hier wel over speakers, als je op zoek bent naar boxen kun je hier kijken klikkerdeklik/
          B: Er bestaat inderdaad toevallig een leuke zoekfuntie op het forum, maar mocht dat niet genoeg zijn dan zou ik andere fora/(zoek)sites afstruinen.
          C: Als jij info van ons wilt (ook over de ervaring), dan moet je ook wel eerst duidelijke info geven aan ons over wat je precies wilt weten van iets (en nee we hebben geen glazen bol :P)
          Last edited by Stevengos; 07-07-10, 00:09. Reason: moest nog wat erbij proppen :P
          De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :D

Comment

Working...