Nieuwe Subwoofers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DirectDriveIn
    • Mar 2010
    • 11

Nieuwe Subwoofers

Hallo,
    Ik heb al een setje tops met een goede versterker maar ik wil daarbij nog 2 subs en 1 versterker voor die 2 subs.
    Ik zat de kijken naar de peavey pro sub van de messenger serie -http://www.intertopmusic.nl/webwinkel/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden _flypage.tpl&product_id=50&category_id=16&option=c om_virtuemart&Itemid=1
    Heeft iemand met deze boxen ervaring?

Of Beyma g50 kopen en in een kast bouwen heeft iemand ervaring met die beyma's?

Het is voor feesten met ong. 100 man.
    Mvg Tom
    Last edited by DirectDriveIn; 21-06-10, 20:16.
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Het webadres dat je plaatst is van de home page van de aanbieder, is dus niet duidelijk welke subs je bedoelt.
    De 18G550 is een prima speaker alleen wel al een behoorlijk oud ontwerp (20 jaar) er is ondertussen heel wat gebeurd dus kun je waarschijnlijk wel beter krijgen voor hetzelfde geld.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DirectDriveIn
      • Mar 2010
      • 11

Originally posted by MusicXtra
      Het webadres dat je plaatst is van de home page van de aanbieder, is dus niet duidelijk welke subs je bedoelt.
      De 18G550 is een prima speaker alleen wel al een behoorlijk oud ontwerp (20 jaar) er is ondertussen heel wat gebeurd dus kun je waarschijnlijk wel beter krijgen voor hetzelfde geld.
      Geluid - speakerboxen - bass boxen passieve -peavey messenger pro 15

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Klik, als je reageert zie je boven het tekstvak een icoontje van een wereldbol met een kettingschalm, daarmee kun je linkjes invoegen.
        On-topic: De Beyma's zullen in een goede kast veel meer druk geven dan deze Peavey's, deze laatsten zijn compleet al goedkoper dan een losse Beyma.
        Het is dus niet echt vergelijkbaar maar voor 100 man zul je een eind komen mits je geen aardbeving wilt veroorzaken.

Comment

• DirectDriveIn
          • Mar 2010
          • 11

wat voor versterker heb ik nodig voor die peavey's en wat voor versteker heb ik nodig voor die beyma's

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Voor een antwoord op die vraag klik je hier.
            Gezien jouw kennis niveau is het denk ik ook handig om gebruik te maken van de zoekfunctie die dit forum heeft, daar vindt je veel antwoorden op je vragen.

Comment

• DirectDriveIn
              • Mar 2010
              • 11

Originally posted by MusicXtra
              Voor een antwoord op die vraag klik je hier.
              Gezien jouw kennis niveau is het denk ik ook handig om gebruik te maken van de zoekfunctie die dit forum heeft, daar vindt je veel antwoorden op je vragen.
              Dit topic snap ik niet maar ik wil gewoon weten welke versterker ik nodig heb bij 2 peavey pro subs.

En zit er een filter in die subs of ik moet ik iets van een equalizer of een x-over ervoor hangen zodat hij alleen maar lage tonen ontvangt.

Comment

Working...