Rcf?????

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Musicc
    • Jun 2010
    • 3

Rcf?????

Dag mensen,

Mijn vraag: Hoeveel Watt heb ik ongeveer nodig voor een feest van 350 man?

Ik snap dan dat het verschillend is en het ligt ook aan de zaal, maar er is denk ik wel een richtwaarde.

Ik zag de RCF ART 715 van 750Watt RMS, ik dacht 2 van deze zijn wel voldoende.

Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?
  • jans
    • Feb 2003
    • 869

Originally posted by Musicc
    Dag mensen,

Mijn vraag: Hoeveel Watt heb ik ongeveer nodig voor een feest van 350 man?

Ik snap dan dat het verschillend is en het ligt ook aan de zaal, maar er is denk ik wel een richtwaarde.

Ik zag de RCF ART 715 van 750Watt RMS, ik dacht 2 van deze zijn wel voldoende.

Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?
    Ik zeg ZOEKFUNCTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• Beckers Entertainment
      • Dec 2008
      • 650

Standaard waarde van watt per persoon is er niet. Véél belangrijker is de geluidsdruk die een kast kan produceren. Een art 315 is een stevige full range kast, maar 2 stuks voor 75-100 personen (afhankelijk van de locatie) is wel de max.
      350 personen heb je een stel flinke bassen en tops voor nodig.
      Kijk eens bij de RCF TT serie. 2x TT25-A en 2x TTS18-A komt al meer in de richting van de 350 personen. Weliswaar een tikkeltje duurder..
      Vergis je niet in hoeveel 350 personen zijn!
      Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Musicc
        • Jun 2010
        • 3

Ok,

Bedankt voor de reactie.

Comment

• Musicc
          • Jun 2010
          • 3

Weet je misschien of er ook binnenkort beurzen zijn voor speakers en mixers enzo???

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Mag ik vragen wat jouw achtergrond en leeftijd is?

Ik kan werkelijk niet geloven dat je daadwerkelijk geinteresseerd in deze zaken bent als je niet eens de moeite meer neemt om zelf eens te zoeken. Maar het schijnt steeds normaler te worden dat alles vanzelf moet gaan en iedereen maar alles voor je aandraagt.

Vroeger... (bah, nou lijk ik heel oud).
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• DMiXed
              • Jan 2008
              • 370

Originally posted by JeroenVDV
              Mag ik vragen wat jouw achtergrond en leeftijd is?

Ik kan werkelijk niet geloven dat je daadwerkelijk geinteresseerd in deze zaken bent als je niet eens de moeite meer neemt om zelf eens te zoeken. Maar het schijnt steeds normaler te worden dat alles vanzelf moet gaan en iedereen maar alles voor je aandraagt.

Vroeger... (bah, nou lijk ik heel oud).
              dat ligt niet aan vroeger, dat ligt aan interesse tonen,actief willen zijn in dat gene wat je doet (of wil doen, of probeert te doen), zelf initiatief tonen... dat mist helaas bij de massa tegenwoordig...misschien idd toch wel weer 'vroeger' erg jammer zoiets...
              Jeroen van Geffen

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Een onderwerp openen is een mogelijkheid als er echt wat nieuws te bevragen is. Voor info die reeds besproken wordt op het forum en elders op het internet is een nieuw onderwerp openen niet de juiste aanpak zoals je uit de reacties hierboven mag opmaken!
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...