VMB te-064

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj b e a t
    • Apr 2007
    • 16

VMB te-064

Hallo!

Ik ben in bezit van 2x VMB te-064's.
    Nu zou ik graag de staalkabel in deze vervangen.
    Nou is mijn vraag: Hoe begin je aan zoiets?

Voor de info: Ik heb geen ervaring met zoiets dus vraag ik het maar hier en hopelijk kan iemand mij helpen.
    Ik vrees dat als ik dit zal laten doen door firma ik me er blauw op zal betalen...

Hopelijk is hier iemand die dit al eens gedaan heeft.
    Ik heb niks gevonden via zoekfunctie zodus.

Ik heb mij laten wijs maken dat dit geen klus is van 5 minuten maar dat vind ik niet erg.

mvg!!
    Last edited by dj b e a t; 03-06-10, 13:39.
    I live for Hardstyle baby!
  • dj b e a t
    • Apr 2007
    • 16

Niemand die mij een klein beetje op weg kan helpen??

Comment

• darco
      • Sep 2009
      • 135

Geen ervaring? Afblijven en laten doen door mensen met ervaring.

Indien niet correct uitgevoerd, kunnen de gevolgen net iets minder aangenaam zijn en wil ik zeker niet in de buurt van deze dingen staan.

Comment

• qvt
        • Oct 2009
        • 721

Zoek een servicepunt op van VMB en vraag daar een offerte aan voor dit klusje.. Zelf doen is niet zo slim en kwa kosten zal het best meevallen
        There is no substitute for imagination

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1086

Ik denk dat je de staalKABEL moet vervangen...

Maar zoals al geadviseerd: niet zelf doen! Als er ooit iets met je statieven fout gaat dan is de reparateur de lul en niet jij!

Rinus: hoe zit het met periodieke keuring van statieven? Wellicht kan je de keuring combineren met het vervangen van de kabels en zo wat geld besparen. Zo probeer ik ook altijd de APK met een beurt te combineren (nee dat bedoel ik niet, er is geen leuke secretaresse daar...)

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• dj b e a t
            • Apr 2007
            • 16