Weet niet goed waar ik dit moet plaatsen en FAQ leverde niet echt iets op.
Wij gaan heel binnenkort 2 speaker statieven aanschaffen en nu is ons oog gevallen op de TS-100B Tall Speaker Stand van het merk Ultimate.
Heeft hier iemand ervaringen mee? Raadt iemand iets anders aan?
De speakerstand gaat tot 2m hoog en automatisch na het draaien van een knopje, benieuwd hoe het in elkaar zit. Lift vermogen tot 68 kg.
In geval van een ander voorstel speakerstand moeten de spec's niet zwaarder zijn dan 2m hoog en 60kg max belasting.
Greetzz Vince
Wij gaan heel binnenkort 2 speaker statieven aanschaffen en nu is ons oog gevallen op de TS-100B Tall Speaker Stand van het merk Ultimate.
Heeft hier iemand ervaringen mee? Raadt iemand iets anders aan?
De speakerstand gaat tot 2m hoog en automatisch na het draaien van een knopje, benieuwd hoe het in elkaar zit. Lift vermogen tot 68 kg.
In geval van een ander voorstel speakerstand moeten de spec's niet zwaarder zijn dan 2m hoog en 60kg max belasting.
Greetzz Vince

..
Al kijk ik naar de mechanismen en knopjes, dan lijkt het in de catagorie "2x stoten=kaput" te vallen. Of aluminium nu echt een geschikt materiaal is hiervoor (zachtheid) dat moet zich nog uitwijzen. Statieven hebben vaak veel te lijden en moeten wat mij betreft in eerste instatie zo kernrampbestendig mogelijk zijn.

Of zoals jij zegt los achetrin een bus. Of op de verkeerde manier ergens aan vast sjorren. En dan heb ik het niet eens over de manieren waarop mensen micstands kunnen mishandelen, want daar kun je nog meer aan slopen. Uh, sorry ik dwaal af. Punt is dat dit typisch zo'n product lijkt dat je alleen zelf moet hanteren binnen je kleine bedrijf of hobby, dan gaat het goed. ook heb ik bijvoorbeeld zo'n rackbag waarin ik wel eens wat spul meeneem, gaat prima. Maar ik moet er niet aan denken wat er met dat spul gebeurt als het op die manier in de verhuur gaat bij een wat groter bedrijf.

En moet je er dan met je volle gewicht op gaan hangen om hem weer ingeschoven te krijgen?

Comment