Movinghead DMX aansturen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BartScheffer2
    • Mar 2010
    • 2

Movinghead DMX aansturen

Hallo,

Ik heb een vraag, waarschijnlijk een simpele maar ik kom er niet uit. Ik heb een IMove 5s en een Chauvet Obey 70 dmxcontroller. Schijnbaar kun je de Moving head via het joystickje op de DMX Controller aansturen maar ik weet niet hoe je hem hierop insteld? Iemand een idee? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt.

Mvg,
    Bart Scheffer
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

1. Handleiding van je movingheads erbij pakken, je hebt de dmx chart ( verdeling van de functies over de dmx kanalen) nodig.

2. Handleiding van je lichtsturing erbij, daarin staat uitgelegd hoe je de gewenste dmx kanalen ( degenen die pan en tilt verzorgen) toewijst aan het genotsknuppeltje.

Oftewel: RTFM!

in het geval van geen handleiding: google is je beste vriend...op je verkoper na!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• BartScheffer2
      • Mar 2010
      • 2

Dat is het probleem, ik krijg het niet gevonden. Ik ben niet echt heel goed met DMX.

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Dan zal ik je maar een truukje veraden.
        Stel je DMX lijn zodanig in dat je MH's op kanaal 15 en 16 komt (de faders van de pan en de tilt). Van de A presets. En van n de B presets is dat 31 en 31.

Als je dit wilt veranderen moet je eens kijken op bladzijde 10 van de handleiding!
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...