HallO, ik heb een i lead controller met 2 imove5s van i solutions. Deze werken perfect op deze contoller, maar ik had graag enkele dmx dimpacks en led parren hier op aangesloten.de vraag is of het kan dat deze hier niet op werken? Zodoende ik een ander dmx sturing nodig heb zo ja welke zou er best passen voor dimpack en led parren? Antwoorden kan je edit door MOD: plaatsen in dit onderwerp, we zijn tenslotte een discussieforum!
Instellen van i lead controller
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Welkom op dit forum,
RTFM zou ik zo zeggen en als je een beetje moeite zou doen zou je hem zo gevonden hebben. (http://www.beglec.com/manuals/4038.pdf)
*zucht*Hold on a second, relax and listen... -
Dat weet ik ook wel. Maar de dimpacks werken er niet erg functioneel op zodus was de vraag of dit normaal is of ik beter zoi kijken voor andere sturing en zo welke?Welkom op dit forum,
RTFM zou ik zo zeggen en als je een beetje moeite zou doen zou je hem zo gevonden hebben. (http://www.beglec.com/manuals/4038.pdf)
*zucht*Comment
-
En wat is niet erg functioneel?
In mijn ogen kan iets werken of niet werken... Ik gok dat het bij jou het laatste geval is.
Zoja welke symptomen zijn er te zien of niet te zien?
Welke trouble shoot stappen heb je zelf al ondernomen?Hold on a second, relax and listen...Comment
-
Het werkt niet. De symptomen zijn als ik de dmx adressen overeenstem gebeurt er niks zodus?Comment
-
Dan zullen we maar wat verder voederen met de paplepel.
JA dit zou moeten werken als je alles juist doet volgens de handleiding.
Hoe steekt je setup in elkaar? Klopt je adressering? Wat heb je zelf al geprobeert om het werkende te krijgen?Hold on a second, relax and listen...Comment
-
Men adressering komt overeen! Maar ondertussen heb ik al vernomen dat de i lead enkel kan worden gebruikt voor het gebruik van i solution producten. Dus ik zal uitkijken naar een extra dmx contoller. Welke weet ik nog niet? Misschien eventueel wat raad in deze keuze.
Ik weet niet wat er verkeerd was aan men vraag. Tis ier toch een forum waar je met vragen terecht kan om dan zo benoemt te worden ?
Comment
-
Ja, dit is een forum voor mensen die op professionele basis werken in de A/V techniek. Mensen die op dit forum komen verwachten dan ook dat mede forumgebruikers weten waar ze over praten bij problemen en ook kunnen uitleggen wat ze zelf al gedaan hebben om zo samen tot hulp/oplossingen te komen.
Daarnaast zijn wij ook gewend om ABN te communiceren op dit forum met normale woorden, zinnen, leestekens, hoofdletters, etc. Zo is dat afgesproken in ons land en daarom leer je dat ook zo op school. Dit maakt communiceren mogelijk, makkelijker en beter tussen mensen.
Comment

Comment