Samson stage 5T 3-in-1 set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

Samson stage 5T 3-in-1 set

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een low-cost wireless-mic aan te schaffen en mijn oog is daarbij gevallen op de set van Samson met daarin een lavalier, headset en instrument kabel.

Echter wil ik een dubbele set gaan plaatsen dus 2 van deze naast elkaar gebruiken (klein pop-podium van een jeugdvereniging) is dat mogelijk met dit spul of werkt dat niet? (kom hierover namelijk niks tegen op internet of in specificaties, dus ben eigenlijk bang dat het NIET kan)

Groet,
    Bas.
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by stainz
    Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een low-cost wireless-mic aan te schaffen en mijn oog is daarbij gevallen op de set van Samson met daarin een lavalier, headset en instrument kabel.

Echter wil ik een dubbele set gaan plaatsen dus 2 van deze naast elkaar gebruiken (klein pop-podium van een jeugdvereniging) is dat mogelijk met dit spul of werkt dat niet? (kom hierover namelijk niks tegen op internet of in specificaties, dus ben eigenlijk bang dat het NIET kan)

Groet,
    Bas.
    De manual geeft zoals gebruikelijk weer de juiste info.
    Het systeem wordt geleverd in 25 diverse frequenties. Dus in de winkel gewoon naar twee sets vragen met verschillende frequenties.
    Let op het zijn VHF systemen en niet duur. Persoonlijk zou ik voor het wat duurdere diversitysysteem gaan (55 serie)

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

Ik ben bekend met de beter geprijsde materialen, echter voor een afstand <10m moet dit zeker voldoende zijn en dan is het prijstechnisch leuk om eens mee te prutsen.

Comment

• @lex
        • Jul 2006
        • 1086

Hoi Stainz,

Ik koop ook wel eens wat 'budget' om mee te prutsen, maar dan altijd maar één. Bevalt het dan koop ik daarna echt, bevalt het niet dan blijft het daarbij en heb ik de schade beperkt gehouden. Keus hangt mi niet af van <10m maar van hoeveel foutmarge er is. Is het je zusje die gaat playbacken, geen probleem, is het een solo-artiest à capella voor duizend man: niet doen!

@lex
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• stainz
          • Sep 2009
          • 609

het zaaltje gaan nog geen 200man in en het publiek is ook niet al te precies, zolang er maar geluid versterkt wordt is het al snel goed.
          Dit alles het liefst voor zo min mogelijk geld, anders zou ik wel voor een setje wireless Sennh. of Shure gaan.

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Waarvoor wil je het gebruiken? vooral de headset of de lavalier ... of gitaar??

Besef dat je hiermee nog steeds GEEN gewone (draadloze) microfoon hebt.

Ik ken de set niet, heb wel een samson concert IV serie met headset, en dat is toch niet echt je van het.

Wel heb ik goede ervaring (budget) met de freeportserie van Sennheiser (handheld).
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• stainz
              • Sep 2009
              • 609

het is voornamelijk bestemd voor heel eenvoudige toneelstukjes en daarbij is gewenst dat de handen vrij zijn.
              Heb ook naar de optie gekeken om bij de bestaande Sennheiser ew100 (handheld) een bodypack zender en lavalier/headset te kopen maar dat is al meteen veel duurder.

Comment

Working...