Showtec scanmaster 1 programmeer probleem?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BooR
    • Feb 2009
    • 5

Showtec scanmaster 1 programmeer probleem?

ik gebruik een showtec scanmaster 1 , nu heb ik het probleem dat als ik mijn 64p led pro van american dj (kanaal 1 dmx1) aanstuur en instel op iets, en dan naar ander kanaal ga naar de revo 1 (kanaal2 dmx17 )en als ik dan aan de schuif zit gaat de revo1 uit , het zelfde heb ik als ik mn scan aanklik (kanaal 4 dmx49) en dan de schuif verplaatst om te richten vallen de andere kanalen uit terwijl ik graag wil dat de andere kanalen mooi doorlopen op bijvoorbeeld auto geluid

wat doe ik verkeerd jullie een idee ?

Groet Marcel
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Ha Marcel,

Onderwerp even verhuisd.
    Paar aanvullende vragen die jouw probleem bij het beantwoorden kunnen helpen:
    Heb je die led par ook opgenomen in je programma?
    en nieuwsgierigheid: wat heb je onder scannerknop 3 zitten?

Vooruitlopend op je reactie:
    Wanneer je op de scanmaster lichtsturing een programma afspeelt, dan speelt deze sturing alle info voor alle dmx kanalen af.
    Geen info geprogrammeerd, dan stuurt de scanmaster deze uit als dmx waarde nul.

Je speelt dus altijd alle dmx kanalen af, wanneer je een scannerknop selecteert, dan kan je handmatig die 16 dmx kanalen instellen.

Deselecteer je een scannerknop dan wordt het programma dat wordt afgespeeld hervat.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• BooR
      • Feb 2009
      • 5

Originally posted by moderator
      Ha Marcel,

Onderwerp even verhuisd.
      Paar aanvullende vragen die jouw probleem bij het beantwoorden kunnen helpen:
      Heb je die led par ook opgenomen in je programma?
      en nieuwsgierigheid: wat heb je onder scannerknop 3 zitten?
      sorry de scan zit op knop 3, ik moet dus eerst een programma maken ? dat heb ik idd niet gedaan

Originally posted by moderator
      je speelt dus altijd alle dmx kanalen af, wanneer je een scannerknop selecteert, dan kan je handmatig die 16 dmx kanalen instellen.

Deselecteer je een scannerknop dan wordt het programma dat wordt afgespeeld hervat.
      ik kan dus niet niet de led par op zeg maar sound active zetten en dan scanner knop 2 aanklikken en die ook op soundactive zetten en dan met scannerknop 3 handmatig mn scan besturen (zodat die andere lampen mooi auto active spelen, want als ik dat nu doe vallen de andere lampen uit

bedankt voor de moeite alvast
      Last edited by BooR; 27-02-10, 07:47.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

je conclusies kloppen.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• BooR
          • Feb 2009
          • 5

ik heb het gefixxed zoals ik het graag wil hebben

ik heb gewoon een scene gemaakt (geprogrammeerd) daar waar alle apparaten op sound active draaien. en die kan ik dan oproepen en dan als ik de knop van de scan of welk apparaat dan ook selecteer kan ik deze individueel besturen terwijl de andere apparaten mooi doorgaan met hoe ze ingesteld staan

bedankt voor de hulp !!

Comment

Working...