Zojuist een defecte lichtkrant gekregen, was niet te repareren. Alleen een draad los in de 15-polige d_connector van de programmeerunit was het probleem. Nu heb ik een ander probleem wie heeft een gebruiksaanwijzing ervoor? Het merk is BIG1 of BIGI. De tekst is in een kleur. De kast is pakweg 1,5 meter lang en werkt op 12 volt. Volgens de stickers erop komt het toestel uit TAIWAN. Lijkt me leuk om teksten weer te geven. Wie heeft er toevallig iets van liggen?
Lichtkrant
Collapse
X
-
Labels: None
-
Zoals al gezegd was het een los draadje in de aansluiting van de programmeer-unit. Er hoeft dus geen computer aan te pas komen.
Ik heb ook ooit eens zo'n ding gehad. Maar als je hem aanzet? Krijg je wel letters te zien? Ik had toen een scheurtje in de printplaat, en dan is ie dus echt nix meer waard.
Maar probeer gewoon eens wat uit. Meestal spreekt zo'n bediening wel voor zichzelf. Tekst typen en bewaren maar. Of op de "RUN" toets drukken??? (maar hierbij neem ik aan dat hij alweer gerepareerd is?)
M.v.g.
Comment
-
En de afstandsbediening spreekt vaak voor zich....voor 75,- per uur ex bTW kom ik het je wel uitleggen..
)
Olaf, Duffhuës Edit Company.
Oss.
details....push it..Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Die lichtkrant mankeert momenteel niets meer. De basisfuncties heb ik ook al onder de knie, maar er zit nog veel meer op. Ook heb ik bijvoorbeeld nog geen manier gevonden om iets tussen te voegen (insert), waardoor je bij het toevoegen van bv een effect een gedeelte van de tekst over moet typen. Die vorige eigenaar, tja die had dat ding al een jaartje of wat meer werkeloos in de loods staan en gebruiksaanwijzingen, ja je raakt ze kwijt of bergt ze zo goed op dat niemand ze zoek kan maken, behalve dan degeen die ze opgeborgen heeft.
Maar toch leuk voor de reacties. Het toestel heeft nog wel een extra D-connector, maar stamt volgens mij uit de jaren 80. Dus of PCaansturing ook mogelijk is???
Overigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinkenComment
-
-
Een kleuren lichtkrant kost nieuwe 300,-
dus 2de hands tussen de 100,- en 200,-
-----------------------
Hold always one bullet in your pocket not for the enemy but for yourself.-----------------------
Hold always one bullet in your pocket not for the enemy but for yourself.Comment

Comment