Inkel versterker PA-2500 RD

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lihp_43
    • Feb 2010
    • 4

Inkel versterker PA-2500 RD

wie weet hoevel watt deze versterker heeft en is hij stereo ?

ik kan niets vinden op het net.

alvast bedankt
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Als je deze in bezit had gehad, had je vast al geweten of hij stereo was of niet. Dus ga ik er van uit dat je deze nog niet hebt, maar ergens kunt kopen. Heb je het al aan de verkoper gevraagd?

De reden dat je weinig over Inkel kunt vinden, is dat het oude cafe/consumentenzooi is in de markt gezet als zijnde "professioneel". En daardoor erg populair bij de dorpselectricien die ook het geluid voor het cafe levert en de jongens tussen de 10 en 16 jaar oud die graag iets met herrie willen doen, maar nog niet de centen hebben om dat met echt leuke spullen te doen. Je zult niet snel iemand met een rekje Inkel op een serieuze klus zien zeg maar. En zoals het dit soort fabrikanten betaamt, leveren ze dus goedkope spullen, met bijbehorende kwaliteit en bijbehorende service, zoals het niet beschikbaar maken en houden van informatie.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• lihp_43
      • Feb 2010
      • 4

bedankt voor je reacktie

Originally posted by sparky
      Als je deze in bezit had gehad, had je vast al geweten of hij stereo was of niet. Dus ga ik er van uit dat je deze nog niet hebt, maar ergens kunt kopen. Heb je het al aan de verkoper gevraagd?

De reden dat je weinig over Inkel kunt vinden, is dat het oude cafe/consumentenzooi is in de markt gezet als zijnde "professioneel". En daardoor erg populair bij de dorpselectricien die ook het geluid voor het cafe levert en de jongens tussen de 10 en 16 jaar oud die graag iets met herrie willen doen, maar nog niet de centen hebben om dat met echt leuke spullen te doen. Je zult niet snel iemand met een rekje Inkel op een serieuze klus zien zeg maar. En zoals het dit soort fabrikanten betaamt, leveren ze dus goedkope spullen, met bijbehorende kwaliteit en bijbehorende service, zoals het niet beschikbaar maken en houden van informatie.
      nee ik heb hem nog niet gekocht en de verkoper reageerd slecht op mijn vragen.
      maar hoeveel watt zou hij zijn?
      ik ga geen disco beginnen is voor de kinderen

dus doen of niet

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Sja, het is een beetje een gok. Meestal als ik dit spul tegenkom is het in een installatie van een feestzaal, cafe of hotel en is het in de helft van de gevallen half kapot. Misschien is het wijzer om eens te kijken naar een wat recentere nieuwe of tweedehandse budget-versterker.

In het startersvragen onderdeel van dit forum staan ontzettend veel topics waarin goede suggesties worden gedaan op dit gebied.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• jop
          • Jun 2002
          • 92

inkel komt toch uit de Bose fabriek?
          Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Dacht ik niet! Is Koreaans! Was ooit wel eens "selected by Bose" of zoiets maar werd niet door Bose gemaakt.
            Is wel soms een beetje raar vanbinnen maar zeker geen rommel.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dexter
              • Jul 2005
              • 433

Ik zou eerder voor een Dap palladium versterker gaan ofzo, desnoods nieuw.
              Mocht er wat zijn is er veel makkelijker aan onderdelen te komen dan voor de inkel en ik denk dat je het om de prijs niet hoeft te laten.
              Ook zal een nieuwere versterker zeker kwa betrouwbaarheid een stuk hoger scoren dan een versterker van minstens 10 jaar oud.

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

Ik heb in mijn begin jaren het geluid van de plaatselijke dansschool overgenomen en dat waren ook Inkel versterkers en die waren echt goed !

Ze wogen best wel wat ( iets van 30kg ) en werkten goed daar heb ik nog een jaar of 10 plezier van gehad.

Speakers waren van Jamo 3-weg kasten dubbel 12 met driver en tweeter moet zeggen dat dat voor die tijd best wel redelijk was ( dansschool draaide met 4 stuks de zaterdag disco voor een man of 3/400 ) en het klonk echt niet zo slecht hoor.
                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Jan Waayma
                  • Mar 2010
                  • 1

Inkel PA-2500RD

[FONT=Calibri]Hier de gegevens[/FONT]
                  [FONT=Calibri]Versterker: Inkel[/FONT]
                  [FONT=Calibri]Type: PA-2500RD[/FONT]
                  [FONT=Calibri]Output: 120W[/FONT]
                  [FONT=Calibri]Max: 320W[/FONT]
                  Originally posted by lihp_43
                  wie weet hoevel watt deze versterker heeft en is hij stereo ?

ik kan niets vinden op het net.

alvast bedankt

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

hifi ??????????

Comment

• 4AC
                      • Nov 2007
                      • 1791

Originally posted by Jan Waayma
                      [FONT=Calibri]Hier de gegevens[/FONT]
                      [FONT=Calibri]Versterker: Inkel[/FONT]
                      [FONT=Calibri]Type: PA-2500RD[/FONT]
                      [FONT=Calibri]Output: 120W[/FONT]
                      [FONT=Calibri]Max: 320W[/FONT]
                      Op welke impedantie? En is het dan een mono-bak?
                      Of; 2x120w op ... ohm?

Mvg,

Teun
                      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• tarpan
                        • Dec 2008
                        • 266

De verkoper reageert slecht op je vragen?
                        Lijkt me zowieso al een goeie reden om het niet te doen...
                        "het is voor de kinderen"...waarvoor dient het dan?
                        als je bij de brom zit...

Comment

• speakertech
                          • Jan 2008
                          • 1697

Volgens mij staat de versterker nog steeds op MP. Als dat hem is, dan is het een pa mengversterker, met een aantal zone-schakelaars.
                          Uitgangen waarschijnlijk 4 en/of 8 ohm en 100 volt.
                          Dit soort versterkers is altijd mono.
                          Speakertech
                          Last edited by speakertech; 18-03-10, 10:40.
                          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

sterker nog, ziet eruit als een 100V-achtig apparaat, alhoewel hij het dan weer niet is..

Comment

• speakertech
                              • Jan 2008
                              • 1697

Originally posted by MacGyverSounds
                              sterker nog, ziet eruit als een 100V-achtig apparaat, alhoewel hij het dan weer niet is..
                              Is bedoeld voor 100 volt, maar die dingen hebben ook een Lo-Z uitgang
                              Moet ergens wel specs hebben, maar waar weet ik eventjes niet

Speakertech
                              Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                              ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...