movingheads

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hit-driveinshow
    • Feb 2010
    • 14

movingheads

Hallo,

ik zou graag willen weten welke controller en welke 2 movingheads kan gebruiken bij drive in .
    Ik heb nu alleen 2 scanners maar omdat ik binnekort voor wat meer mensen sta zou ik graag jullie advies willen over het aanschaffen van een goed setje.

Groeten Hit-driveinshow
    Hit-driveinshow voor al uw feesten en partijen !!!
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1086

Hoi Hit,

Welkom op het forum. Ik heb daarnet al op een ander topic van je gereageerd. Je zult daar niet lezen wat je als antwoord verwacht had. Ook hier kan ik geen antwoord geven op je vraag.

Ik denk dat je je moet afvragen wat je heeft doen besluiten om een drive-in show te gaan beginnen. Er moet ergens iets zijn geweest waardoor je dacht: DIT WIL IK OOK!!!

Ga eerst eens bij jezelf te rade wat en misschien wanneer dat was. Dan weet je misschien ook nog wel welke muziek je hoorde, hoe het klonk en wat voor lichtshow je zag. Dan zou ik daarna me gaan verdiepen in diverse merken, je inlezen in gebruik van kleur, beamshape, etc. Dan bekijken wat je te besteden hebt en dan een weloverwogen keuze maken. Aan de hand van wat je ons aan informatie geeft zullen er weinig adviezen zijn waar je blind op kunt varen.

met vriendelijke groet,

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

je wilt nu movi9ngheads en je hebt al 2 scans ?

Ik zpu voor nog 2 scans gaan ( wel dezelfde als je al hebt ) of de 2 scans verkopen en voor movingheads gaan .

ik zou niet een allergaartje kopen ( zoals erxvelen hebben ) dus geen :

1 scanner 1 movinghead 3 gewone parren en 2 ledparren bla bla bla.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Dj Gino V
        • Feb 2009
        • 237

je kunt toch best 2 scans in de brug hangen en een mh aan iedere kant van de dj te zetten heeft wat meer dimensie dan
        alle zo zal ik het persoonlijk doen
        maar ben zelf ook nog mh aan't zoeken en liefst met led voor het weinig stoom verbruik deze vond ik wel intersant
        1 Products Q-Spot? 260 LED | CHAUVET Lighting
        2 Elation Professional - Professional Lighting Products
        3HIGHLITE online - Indigo 250-LED
        het enig is dat de eerste twee nog niet in europa te verkrijgen zijn maar zien er wel veel belovend uit

en met een gewone lamp dacht ik aan
        HIGHLITE online - Phantom 250 Spot
        omdat die redelijke prijs is en grote lens van 22°

mvg Gino

Comment

• mhsounds
          • Sep 2009
          • 933

Ik heb zelf voor kleine dingen 2 galaxy 250 van HQ power.
          Openingshoek van 19* ben er zeer tevreden over, nog geen last gehad van storingen.
          Freelance Light and Video |
          Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• rick1993
            • Nov 2007
            • 209

Led movingheads zou ik nou nog niet kopen, daar kun je beter even mee wachten. Er zijn nog weinig goede led modellen voor een betaalbare prijs (de showtec giant (XL) heb ik een keer in werking gezien, maar de lichtopbrengst daarvan is bijzonder matig (microspot zal wel helemaal niets zijn verwacht ik)). De Indigo 250 die DJ Gino V aangaf kost minstens 1400 euro. Maar ik verwacht dat de prijzen van de betere led MH's snel zullen zakken, een paar jaar geleden had je immers ook nog geen led scanner (zonder bolletjeseffect).

Wat is je budget ongeveer? Ik heb veel goede verhalen gehoord over de showtec phantom, deze kost een kleine 500 euro (per stuk).
            licht dat licht mij wel

Comment

Working...