beste mensen,
ik zal mij eerst wel weer even voorstellen aangezien waarschijnlijk de vorige keer niemand dat heeft gezien.
mijn naam is Glenn Luisman ben 18 jaar oud en ben inzetbaar als losse dj, of met mijn drive in show die ik nu net een jaartje run met een vriend van me.
nu zit ik met een dilemma.
ik heb zelf een dongle met freestyler en daarmee stuur ik het volgende aan:
8 x JB winner mkII
1 x JB rover
2 x Showtec phantom mkII
4 x Led par 64
1 x jumbo strobe
ook heb ik nog een klein scanmastertje om dit aan te sturen:
1 x 40 mw groene laser`
1 x red/green laser
nu wil ik mijn systeem een stuk makkelijker maken en vind ik het ook fijn om zelf knoppen onder mijn vingers te hebben in plaats van alles ''virtueel'' te doen.
ik heb eens zitten zoeken en kwam er gewoon niet uit. er is natuurlijk genoeg keus. ik wil wel iets hebben waar ik de komende aantal jaren vooruit mee kan.
heeft iemand een advies voor een tafel of programma met eventueel een midi controller, waar ik mijn inteligent licht mee kan aansturen?
ik hoor graag van jullie!
groeten,
glenn luisman
ik zal mij eerst wel weer even voorstellen aangezien waarschijnlijk de vorige keer niemand dat heeft gezien.
mijn naam is Glenn Luisman ben 18 jaar oud en ben inzetbaar als losse dj, of met mijn drive in show die ik nu net een jaartje run met een vriend van me.
nu zit ik met een dilemma.
ik heb zelf een dongle met freestyler en daarmee stuur ik het volgende aan:
8 x JB winner mkII
1 x JB rover
2 x Showtec phantom mkII
4 x Led par 64
1 x jumbo strobe
ook heb ik nog een klein scanmastertje om dit aan te sturen:
1 x 40 mw groene laser`
1 x red/green laser
nu wil ik mijn systeem een stuk makkelijker maken en vind ik het ook fijn om zelf knoppen onder mijn vingers te hebben in plaats van alles ''virtueel'' te doen.
ik heb eens zitten zoeken en kwam er gewoon niet uit. er is natuurlijk genoeg keus. ik wil wel iets hebben waar ik de komende aantal jaren vooruit mee kan.
heeft iemand een advies voor een tafel of programma met eventueel een midi controller, waar ik mijn inteligent licht mee kan aansturen?
ik hoor graag van jullie!
groeten,
glenn luisman

Comment