waarom zo'n extreem lage prijs? Netalsof ze bij kinderfeestjes geen budget hebben voor een drive-in show? Als ze dat budget niet hebben, waarom willen ze dan een drive-in? Dan kunnen ze beter zelf een cdspeler neerzetten. Ja, of ze vinden iemand die wel voor 25,- ergens wil gaan staan, maar om nou te zeggen daar houd je iets aan over.... Wanneer je zulke bedragen vraagt, wat vraag je dan voor een 'normaal' feest? Wanneer dit wel een redelijke prijs is, krijg je vreemde verhoudingen, de een betaalt 25,- de ander meer dan 20x zo veel. Oke, misschien wel meer apparatuur, maar voor die 25,- heb je je afschrijvingen er echt niet uit, laat staan de vervoerskosten er ook nog bij.
Wanneer je benaderd wordt voor een kinderfeestje moet je niet meteen denken: oh, zij hebben vast geen geld, laat ik ze maar matsen. ga niet beneden je minimumprijs zitten, kunnen ze dit niet betalen, jammer dan. Je wilt je imago immers wel behouden.
Dus, mij advies: wanneer je gevraagd wordt om op een kinderfeestje te draaien, schaal je prijzen niet te laag in, je kunt altijd nog iets zakken om tot een goede prijs te komen. Het geld hebben ze er heus wel voor, willen alleen niet snel toegeven dat ze het eigenlijk wel kunnen betalen. Als ze het niet kunnen betalen, moeten ze geen drive-in show zoeken.
zo, dat moest ik ff kwijt.
Seee ya
Jasper
Wanneer je benaderd wordt voor een kinderfeestje moet je niet meteen denken: oh, zij hebben vast geen geld, laat ik ze maar matsen. ga niet beneden je minimumprijs zitten, kunnen ze dit niet betalen, jammer dan. Je wilt je imago immers wel behouden.
Dus, mij advies: wanneer je gevraagd wordt om op een kinderfeestje te draaien, schaal je prijzen niet te laag in, je kunt altijd nog iets zakken om tot een goede prijs te komen. Het geld hebben ze er heus wel voor, willen alleen niet snel toegeven dat ze het eigenlijk wel kunnen betalen. Als ze het niet kunnen betalen, moeten ze geen drive-in show zoeken.
zo, dat moest ik ff kwijt.
Seee ya
Jasper

Comment