DMX Probleem 2x Aztek DJ + Showtec Slidebar 4 + Eurolite LED KLS-400 RGB op een Scanm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Manzara
    • Dec 2009
    • 15

DMX Probleem 2x Aztek DJ + Showtec Slidebar 4 + Eurolite LED KLS-400 RGB op een Scanm

Hallo allen,

Ik zal me even snel voorstellen.

Ben 27 jaar en speel zo'n 10 jaar elk weekend als Toetsenist in een bandje. Sinds kort hebben we wat lichtmateriaal aangeschaft namelijk..

2 x aztek dj robo mkii
    1x Showtec Slidebar 4 + 4 par 56 lampen
    2x Eurolite LED KLS-400 RGB

en om het allemaal aan te sturen een Showtec Scanmaster 1.

We dachten met zn allen in de band wat te makkelijk over DMX en hebben na een hoop google en de ZOEK functie van dit forum al echt een hoop leuke ideeen opgedaan en aantal dingen kunnen oplossen.

We zitten nou met het volgende probleem.

Ik heb de aztek dj scans al werkend gekregen op de showtec. Het lukte me aardig om een aantal scenes werkend te krijgen.

Ik zou graag alle lichten met de Showtec willen bedienen.

1* Wanneer de scans een gele kleur geven, ook de T-Bar de gele Par laat branden, maar ook de 4 Ledlampen van de Eurolite een gele kleur geven.
    Ik heb maar 4 Par lampen ROOD - GEEL - GROEN - BLAUW

De scans en de RGB leds hebben meerdere kleuren. Dat als deze andere kleuren aangaan de Par lampen uitblijven. Hoe stel ik dit in?

2* De scans doet het gewoon goed alle gobo's + kleuren doen het. Maar ik zou graag 1 scan precies het tegenover gestelde willen laten doen. Dus als de 1e naar links schijnt de andere naar rechts schijnt. Hoe moet ik zo iets instellen.

Ik heb er echt geld voor over om dit te laten instellen. Het is niet allemaal pro spul maar goed genoeg voor ons. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen met het instellen van DMX. Misschien is het uren werk maar misschien een paar minuutjes.

Dank jullie wel...

Mvg,

Bart
Working...