hulp nodig bij geluids set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurrikka
    • Jun 2009
    • 96

ik heb geen subs..
    ik heb die HK ff opgezocht; zag er wel goed uit!
    (sparen......)

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Dus voor 400,00 wil je een geluids-set hebben inclusief versterkers wat GOED is ?

Hmmmmmm

Dat wil ik ook mag ook wel 500 euro zijn voor een dikke set inclusief versterkers.

Ik denk dat je een beetje redelijke set wilt hebben toich wel rond de 1000 euries moet gaan zitten ( gebruikt ) bij goed zoeken vindt je echt wel leuke sets hoor ( bv Soundmate 2 MK2 set ofzo ) Klinkt goed zeker voor een beginner lekker aktief dus stekkers erin en spelen maar.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• jurrikka
        • Jun 2009
        • 96

wat vinden jullie van deze set?
        is die beter dan die Omnitronic?
        DAP Club Mate 12, complete actieve geluidset - J&H licht-geluid.nl / shop

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

Over deze set kan ik je niets zeggen maar de Soundmate sets zijn niet onaardig.

Ik zal zeggen ga bij je dealer in de buurt luisteren als hij deze heeft staan !

Alhoewel ik voor 1 sub 12" en 2 topjes niet een indruk krijg van WOW maar het kan best leuk klinken.

Je kunt beter doorsparen voor een stapje hoger te kunnen omdat ik denk dat dit setje is bedoelt om spraak te doen en wat achtergrondmuziek.

Wel een leuk setje om zo te zien.
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• jurrikka
            • Jun 2009
            • 96

ik heb de volgende producten gevonden:[LIST][*]American Audio TRI Pack System II luidsprekerset voordelig kopen | prijsvergelijking goedkoopste | Luidsprekerset[*]Omnitronic AS-600 actieve live geluidsset voordelig kopen | prijsvergelijking goedkoopste | Luidsprekerset[*]DAP Club Mate 12 actief luidsprekerset voordelig kopen | prijsvergelijking goedkoopste | Luidsprekerset[/LIST]zouden jullie een top drie hier van kunnen maken ofzo...
            of in ieder geval kunnen zeggen welke de beste is?

Comment

• Beckers Entertainment
              • Dec 2008
              • 650

In mijn ogen:

1. American Audio (Tri-Pac)
              2. DAP Club Mate
              3. Omnitronic

De laatste heb ik nog niet gehoord, alleen wat ander materiaal van Omnitronic. Ben er zelf niet bepaald kapot van.
              Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• jurrikka
                • Jun 2009
                • 96

aan die top 3 zat ik ook al te denken.
                op de website van bax staat dat de sub van ADJ vrij snel vervormd is dat zo?

Comment

• Rolandino
                  • Mar 2007
                  • 1451

Originally posted by Beckers Entertainment
                  In mijn ogen:

1. American Audio (Tri-Pac)
                  2. DAP Club Mate
                  3. Omnitronic

De laatste heb ik nog niet gehoord, alleen wat ander materiaal van Omnitronic. Ben er zelf niet bepaald kapot van.
                  Bij goed zoeken vindt je

ADJ tri pac voor 499,00

ik zou voor DAP gaan reden is voor mij puur de naams bekendheid en de ervaringen met hun Soundmate sets die gewoon goed zijn !

ADJ zie je niet vaak op het gebied van speakers meer licht in mijn ogen

Omnitronic kan best leuk zijn maar mijn ervaringen zijn niet al te goed met omnitronic slechte service

Voor mij een top 2 waar DAP bovenaan staat en ADJ als tweede

Comment

• jurrikka
                    • Jun 2009
                    • 96

heb jij die ADJ set dan voor 499,- gezien?
                    zo ja, waar dan??

Comment

• jurrikka
                      • Jun 2009
                      • 96

oké, zo te zien valt de omnitronic dus af.
                      nu moet ik nog kiezen tussen de American Audio en de DAP Adio set.
                      welke zouden jullie doen?

Comment

• Rolandino
                        • Mar 2007
                        • 1451

PM me maar kga hier geen namen of adressen geven.

Comment

Working...