citaat:djdabounce:
Ik heb ook zo'n ding hier staan en die faderstart is weet een van die dingen waarvan je zegt 'tja laten ze nou zoiets weg en laten ze fatsoenlijke ins- en outputs in dat ding zetten, die van mij gebruik ik regelmatig en ze zijn gewoon ral. Het is net een Skoda ziet er flex uit doet het goed maar is niks voor de lange duur.
Het is een echt lowbudget ding, als die van mij naar de kloten is, dan haal ik een dateq (als ik het geld ervoor heb natuurlijk)
Ik heb ook zo'n ding hier staan en die faderstart is weet een van die dingen waarvan je zegt 'tja laten ze nou zoiets weg en laten ze fatsoenlijke ins- en outputs in dat ding zetten, die van mij gebruik ik regelmatig en ze zijn gewoon ral. Het is net een Skoda ziet er flex uit doet het goed maar is niks voor de lange duur.
Het is een echt lowbudget ding, als die van mij naar de kloten is, dan haal ik een dateq (als ik het geld ervoor heb natuurlijk)
Ik heb trouwens faderstart/buttonstart alleen nog maar GEBRUIKT zien worden bij radio stations. Daar is het wel handig. Faderstart is trouwens ruk. Wanneer ik een plaat overgooi moet ie direct op 0 db binnenknallen en niet heel zacht beginnen omdat die fader nog omhoog moet!
Greetz Niek

Maar als je gewoon ff relax je handen op je mixer legt dan kan het wel eens voorkomen, het zijn gewoon rotdingen. Vaak komt het ook voor dat er een storing in je geluid komt als je dat doet. Ook niet echt lekker.
Comment