deco quattro truss

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timverhagen
    • Feb 2009
    • 31

deco quattro truss

hallo.

ik weet niet of dit in de goede categorie zit, maar zeg maar als dat niet zo is.
    ik zoek deco quattro truss, gewoon voor op mn kamer om wat par 20 spots aan te hangen en misschien 2 kleine scanners (jb system dynamo's of iets in die richting) ik heb wat rond gegoogled, maar k kon nix vinden. bestaat er eigenlijk wel deco quattro truss?

groetjes tim
    vertaal: ik gaf mijn hond een vogel
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Ik denk dat ze hiermee gewoon vierkante deco truss bedoelen, maar voor op je kamer,
    waarvoor gebruik je dan niet gewoon laddertruss of desnoods 1 buis met de juiste diameter?
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

F24 decotruss vierkant truss zijden van 22 cm - conische koppelingen - voor creatieve opstellingen.

gewoon te krijgen

ik heb toevallig een 3 metertje driehoek besteld voor in me woonkamer

straks wat par 16 dr aan en ik heb overal licht!

Comment

• timverhagen
        • Feb 2009
        • 31

Originally posted by mhsounds
        Ik denk dat ze hiermee gewoon vierkante deco truss bedoelen, maar voor op je kamer,
        waarvoor gebruik je dan niet gewoon laddertruss of desnoods 1 buis met de juiste diameter?
        omdat ik vierkante truss ( of toch eventueel driehoek) toch mooier vindt
        ik kies ook voor deco omdat de gewone truss duurder is dan deco, er hoeft geen 200 kilo aan licht aan te hangen
        ik heb nu een veel goedkopere deco truss gezien ( wel driehoek maar dat kan ook nog wel)

groetjes tim
        vertaal: ik gaf mijn hond een vogel

Comment

Working...