martin 812 + martin 2308

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stephan12345
    • Aug 2008
    • 99

martin 812 + martin 2308

hallo,

ik heb een paar dagen geleden al een topic gestart op het newbie forum.
    alleen daar reageerd niemand of niemand kan me er mee helpen.
    dit is het volgende probleem..

ik heb een tijdje geleden 4 x martin 812's en een martin 2308 controller 2e hands voor een heel mooi prijsje aan kunnen schaffen.
    alleen ik heb er nooit mijn eigen programma in kunnen zetten dat is me nog niet gelukt.
    kan iemand me erbij helpen.
    of raden jullie me aan om een andere controller aan te schaffen waar je alles makkelijker mee kan bedienen.

zo ja, ik moet er 4 x 812's mee kunnen bedienen en 2 x jb system the winner en misschien ooit nog 8 parren.

Groeten stephan.
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Hoi Stephan,

zoals wij graag roepen: RTFM!
    of om het vriendelijk te houden, heb je de handleiding al eens gelezen? heb hem zojuist eens doorbladert en zover ik kan zien lijkt het mij allemaal vrij duidelijk en verstaanbaar. En de inhoud lost jou probleem volgens mij ook nog op ook!
    Als je nog nooit gehoord hebt van google zal ik je het nog een beetje makkelijke maken, de manual: http://www.12inch.de/ls/martin_2308.pdf
    Veel plezier ermee...

als je daarna nog op problemen stuit die niet in de manual staan willen we altijd nog een poging doen te helpen.
    Groeten

ps: het is niet in staat om de jb system scans aan te sturen... enkel met een beperkt aantal martin producten bruikbaar waaronder je 812's
    Last edited by Funmaker; 20-10-09, 12:52.
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• stephan12345
      • Aug 2008
      • 99

hallo funmaker,

ik heb de manual gelezen en kan ook scene's maken maar om ze vervolgends achter elkaar te laten draaien dat lukt me niet..

Groeten stephan.

Comment

• Radar
        Moderator
        • Jul 2002
        • 890

En ook hier gaan we ergens anders verder:
        http://www.licht-geluid.nl/forum/new...in-2308-a.html
        Ik doe niet aan bijgeloof.
        Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...