eurolite krachtstroom verdeler?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Originally posted by SoundOfSilence
    Gratis tip: een ongezekerde 16 amp-variant kost bij Hornbach inclusief 10 meter kabel iets van 5 tientjes...
    Maar is dat handig?
    Op locatie heb je meestal één of meerdere 16A groepen, of een 32A groep. 16A kracht kom ik maar heel zelden tegen en als ik voor mezelf klus ben ik het nog nooit tegen gekomen.

Dan kun je beter een 32A verdeler meenemen met een 16A -> 32A verloop. Dat mag en dan ben je ingedekt.
    Vele malen beter dan een ongezekerde 16A verdeler mee te nemen met een 32A -> 16A verloop als je het mij vraagt...
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• TonBeljon
      • Apr 2006
      • 104

Originally posted by renevanh
      Maar is dat handig?
      Op locatie heb je meestal één of meerdere 16A groepen, of een 32A groep. 16A kracht kom ik maar heel zelden tegen en als ik voor mezelf klus ben ik het nog nooit tegen gekomen.

Dan kun je beter een 32A verdeler meenemen met een 16A -> 32A verloop. Dat mag en dan ben je ingedekt.
      Vele malen beter dan een ongezekerde 16A verdeler mee te nemen met een 32A -> 16A verloop als je het mij vraagt...
      Wat jij zegt ga ik doen. Ik denk dat het de Showtek ps-3202 word. Goede keus?

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by TonBeljon
        Wat jij zegt ga ik doen. Ik denk dat het de Showtek ps-3202 word. Goede keus?
        Ziet er degelijk en professioneel uit, denk dat je hier veel plezier van zult hebben. Niets is zo ergerlijk als uitvallende stroom wanneer je een show draait, je staat voor l*l voor het publiek en de opdrachtgever is er ook niet van gecharmeerd.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Ikzelf heb de 3202 sinds kort en pas 2 keer gebruikt (om gezekerd met 3 fase 16A een lichttruss in te gaan).

geen storing gehad.

koop voor de 16A oplossing een showtec powersplit 2 16 A cee nog geen tientje IN de BTW)
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...