beginnend licht set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjapperd
    • Sep 2009
    • 1

beginnend licht set

hey,
    Ik ben beginnend dj en wil graag een studio bouwen op mijn zolder met wat licht enzo.
    Kan iemand me vertellen wat ik het beste kan kopen .
    Ik ben 14 dus heb niet een al te groot budget .

groetjes,
    Jasper
    Dj $paceém
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

ligt eraan wat je wilt, moet het statisch (niet bewegend) zijn, (denk hierbij aan spots) dan kan je voor een leuk bedrag klaar zijn.
    Een simpel flitsend lampje kost ook niet zoveel (derby, moonflower)

leg even wat meer uit wat je ongeveer wilt, en wat je zo'n beetje verwacht uit te geven.
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

Als je van plan bent om stukje bij beetje wat leuks op te bouwen zodat je als je wat ouder bent een drive in disco hebt raad ik het volgende aan:

Begin met een kleine truss-brug (eventueel ladder-truss, ook al ben ik zelf geen voorstander van) met 2 statieven. Hier aan kan je in eerste instantie wat spots hangen, en dit is uit te bereiden alle kanten op (denk aan scanners, stroboscopen en andere effecten)

Je kan ook voor statisch licht gaan en 2 statieven met ieder 4 spots gaan, deze vind je vaak in sets met daarbij meteen een lichttafeltje.

Groet,
      Bas.

Comment

• ljanton
        • Sep 2003
        • 373

2 moonflowers (al dan niet gekleurd ofzow) en 4 parretjes, 2 statiefjes...
        op hoeveel zitten we ? 300 eurie? trek je dat ? wat is je budged?

Gr

Comment

• mhsounds
          • Sep 2009
          • 933

Statiefjes hoeft niet, het komt waarschijnlijk vast op de zolder te hangen... (studio, ey lad)

Nou moet hijzelf nog even reageren.
          Freelance Light and Video |
          Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

Working...