Hallo allemaal
Ik heb gister 3 paketjes gekregen van de postboden waaronder 2 Aztec dj robo 250 scanners. Nu ik vandaag terug kwam van het werk heb ik gelijk de lampjes erin gedaan en alles aan gesloten op mijn dmx paneel, alles werkt
maar nu, weet iemand toevallig of er op de scanner een dipswitch zit dat je de bewegingen in tegenovergestelde richting kunt laten gaan als de andere als ze allebij met kanaal 6 beginnen.
Met mijn t4 bar ging het maar nu wou ik dat ook bij de scanners doen omdat ik dat mooier vind als dat ze allebij de zelfde kant op gaan.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
en als het niet gaat jammer dan
Groeten Mike
Ik heb gister 3 paketjes gekregen van de postboden waaronder 2 Aztec dj robo 250 scanners. Nu ik vandaag terug kwam van het werk heb ik gelijk de lampjes erin gedaan en alles aan gesloten op mijn dmx paneel, alles werkt
maar nu, weet iemand toevallig of er op de scanner een dipswitch zit dat je de bewegingen in tegenovergestelde richting kunt laten gaan als de andere als ze allebij met kanaal 6 beginnen.Met mijn t4 bar ging het maar nu wou ik dat ook bij de scanners doen omdat ik dat mooier vind als dat ze allebij de zelfde kant op gaan.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
en als het niet gaat jammer dan

Groeten Mike

; door andere dip kun je wel reverse pan bereiken maar alleen in stand alone mode waarbij je de 1e als master instelt en alle daaropvolgende als slave.
Comment