software voor behringer bcd 3000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brw martijn
    • Jan 2008
    • 7

software voor behringer bcd 3000

Goededag,

Ik ben op zoek naar het volgende:

Software voor de behringer bcd3000 maar met de volgende eisen:

- automix van A -> B en en terug aan het einde van het nummer,
    - auto bpm counter
    - apparte afspeel lijst.

Nou is het beste wat ik nu heb gevonden Future decks maar die heeft geen apparte afspeel lijst je kan alleen de map met nummers openen.
    Ik zou zoiets als bpm studio moeten hebben maar ja kan niet met de bcd 3000 en geen auto beat counter.

is er nog een alternatief? GEEN virtual dj en traktor want die mixen niet automatisch en/of hebben geen apparte afspeelijst.
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Gebruik zelf virtual DJ en die mixt WEL automatisch..

Wat zie jij als aparte afspeel lijst? Een lijstje waar jij je liedjes in kunt zeggen die hij op die volgorde moet afspelen? Heeft virtual DJ ook, helemaal rechts kun je je liedjes allemaal klaarzetten. Als je dan op de AutoMix functie drukt speelt VDJ de liedjes die jij wilt in die volgorde af.

Groeten Jasper
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• brw martijn
      • Jan 2008
      • 7

waar staat dan de auto mix??

Comment

• Beckers Entertainment
        • Dec 2008
        • 650

Welke versie gebruik je?

Ik raad trouwens ook aan om eens een kijkje te nemen op het forum van Virtual DJ. De mensen daar zijn toch wat meer bezig met het programma en het instellen ervan.. Ik doe niet meer dan draaien.
        VIRTUAL DJ SOFTWARE - Dutch Forum

Groeten Jasper
        Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• HT-Events
          • Apr 2009
          • 17

Bij een normale skin van VDJ (dus niet denon en pioneer skins e.d.) staat deze midden-boven in het scherm, boven de waveform bar.

Je kunt bij VDJ volgens mij ook nog instellen of je de nummers zelf in laad en dan laat auto mixen, of dat je ze idd op volgorde af laat spelen en je kunt instellen of de bpm gemixt wordt, maar dan kun je vrij vreemde overgangen krijgen als je veel bpm verschil hebt in je nummers, zoals in eens een hele hoge of zelf lage pitch.

Ik hoop dat je er uit komt, en anders stuur maar een pm'etje

Met vriendelijke groet,

Tinjo
          Doe waar je goed in bent en laat de rest aan anderen over!

Comment

Working...