Statief voor jamo PA 2000/4008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark Rozendal
    • Apr 2009
    • 12

Statief voor jamo PA 2000/4008

Allen,

ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen, maar een andere plek vond ik zo snel niet (of het had de lounge moeten zijn...).

Anyway.

De band waar ik speel maakt o.a. gebruik van een set Jamo speakers (combinatie van 2000 en 4008). Bij die speakers hebben we ooit eenvoudige statieven gekocht. Dit betrof eigenlijk (simpel gezegd) een ronde ijzeren staaf van 35mm doorsnee waardoor de 4008 eenvoudig op de 2000 gezet kon worden.

Punt is nu dat we een van die ronde staven kwijt zijn en ik vraag me af of ik daar nog aan kan komen. Het schijnt dat Jamo gestopt is met dit soort artikelen, dus nieuw zal wel niet meer lukken.

Iemand een idee ? Anders haal ik 'ergens' gewoon een ijzeren staaf in het goeie formaat en laat die zwart coaten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mark Rozendal
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Jamo is inderdaad gestopt met het produceren van producten binnen 'onze' branche. De conclusie die daarop volgt heb je zelf al genoemt.

Iets zelf in elkaar flansen is inderdaad een optie, maar om wat voor soort flens/aansluiting gaat het dan? Voor een doorsnee statiefflens word zat gemaakt, en natuurlijk ook voor de M35 gaatjes. Mocht je hier niet uit komen, een foto spreekt meestal boekdelen.

Even offtopic hoor -je ziet de laatste tijd best vaak jamo-pro spul voorbij komen op marktplaats e.d.- wat is jouw mening/ervaring over de producten?

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Mark Rozendal
      • Apr 2009
      • 12

Teun,

offtopic:
      Geen mening. Ik zit niet voor niks in het 'Newbie'-forum te posten . Zo ervaren ben ik niet.

on-topic:
      Bedankt voor je reactie. Inmiddels ben ik in zoverre wat verder dat ik inderdaad al een soort verstelbare palen gevonden heb voor zo'n 30 euro p.st. Eens kijken of een eenvoudige stalen pijp goedkoper is, anders toch maar zo'n verstelbare halen.

Mark

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1066

www.k-m.de: K&M - König & Meyer GmbH & Co.KG

flensen van k&m zijn ook 35 mm, zelfs nog even voor je nagemeten
        Verder is k&m top spul..nooit c doorgedraaide knopen of weet ik het.

Goedkopere merken passen dan meest ook wel. Verder zou ik wel voor verstelbare gaan!

Als je in een bandje speelt kom je op zat verschillende lokaties! hoog laag veel mensen, weinig mensen! het is maar al te fijn als je je toppen iets boven het publiek kan laten uitsteken! of juist iets kan laten zaken als het zo uitkomt!

En voor die paar 10tjes ken jij geen pijp laten coaten + de tijd die je er aan kwijt ben!

succes!

Comment

Working...