Behringer Eurorack UB1622FX-Pro Mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjNick
    • Aug 2009
    • 3

Behringer Eurorack UB1622FX-Pro Mixer

Hallo,

Ik ben van plan om de Behringer Eurorack UB1622FX-Pro Mixer te kopen,
    mensen die hier ervaring mee hebben vraag ik of het een fijne mixer is en of FX voor galm staat en dat er uberhoud wel galm opzit want dat lijkt me wel leuk.

Groetjes.
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

JA daar zit galm op, maar kon je ook in de beschrijving vinden zoals hier in de webshop en anders bij de fabrikant !

Das leuk, uitzoeken wat er op een mixer zit alvorens je hem besteld !
    your light !

Comment

• DjNick
      • Aug 2009
      • 3

Originally posted by tha_dj
      JA daar zit galm op, maar kon je ook in de beschrijving vinden zoals hier in de webshop en anders bij de fabrikant !

Das leuk, uitzoeken wat er op een mixer zit alvorens je hem besteld !
      Een vraagje tha_dj bij elk kanaal van die mixer staat bij de aux PRE dat is toch de mute voor de galm en de aux bij dat kanaal?

Comment

• keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

Originally posted by DjNick
        Een vraagje tha_dj bij elk kanaal van die mixer staat bij de aux PRE dat is toch de mute voor de galm en de aux bij dat kanaal?
        Da's leuk, uitzoeken hoe een mixer werkt alvorens je hem bestelt!!!
        Heb je het al eens geprobeerd met de handleiding erbij? Is vast wel te downloaden op de site van Behringer (hint!).

Groet, Rob.
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by keenoncoolstuff
          Da's leuk, uitzoeken hoe een mixer werkt alvorens je hem bestelt!!!
          Heb je het al eens geprobeerd met de handleiding erbij? Is vast wel te downloaden op de site van Behringer (hint!).

Groet, Rob.
          Waarom denk je dat deze vraag in het newbe deel is gezet?
          Omdat TS nog niets weet van mengpanelen misschien?
          De Pre knop bij de aux is ervoor om de auxilary voor (pre) of na (post) de fader te kunnen schakelen.
          Wanneer je die aux voor je galm gebruikt dan schakel je deze post fader, als je dan de fader naar beneden schuift krijgt je galm ook minder signaal en blijft dus mooi in dezelfde verhouding als jij hem gezet hebt. Zou je de aux pre fader schakelen dan verdwijnt het signaal van het kanaal dat je dicht trekt wel maar de galm van dat kanaal blijft onveranderd.
          Dit laatste is wel weer makkelijk als je de aux voor een monitor gebruikt, de stand van de schuiven beinvloed dan niet de mix van je monitor.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• keenoncoolstuff
            • May 2003
            • 695

Originally posted by MusicXtra
            Waarom denk je dat deze vraag in het newbe deel is gezet?
            Toen ik antwoordde stond 'ie daar toch niet...
            En in de handleiding (http://www.behringerdownload.de/UB-M..._NED_Rev_D.pdf) die ik binnen één minuut zoeken heb gevonden, staat op pagina 6 haarfijn uitgelegd hoe een aux werkt. Inclusief pre/post natuurlijk.

Als ik niet weet hoe iets werkt lees ik ook eerst de handleiding door. Een beetje moeite doen om wijzer te worden heeft nog niemand geschaad.

Groet, Rob.
            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

Beste DJNick,
              Welkom op dit forum.

Ik ben blij dat je EERST informeert alvorens te kopen, maar je kunt wel heel veel 'zelf' ontdekken.

Hier op het forum is voldoende leesvoer om je de vakantie door te helpen.

Waarom wil je die mixer kopen?
              wat is je budget?
              Wat wil je ermee gaan doen?
              Wat heb je nog meer aan apparatuur?
              enz...

zie al die andere topics, hoe meer jij verteld, des te meer weten we en kunnen we je 'beter' helpen.

enne... (zie mijn handtekening)
              bij voorbaat dank
              Last edited by Whitefarmer; 11-08-09, 08:55. Reason: Rob is sneller....
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...